Saturday, March 19, 2016

outfit: bomber jacket

np. Halsey - Hurricane

Tiiättekö tunteen ku koitatte tehä koneella jotain ja aurinko paistaa suoraan näyttöön, mutta ei raaski pistää verhoja kiinni, koska kerranki paistaa? Noh, monilla varmaan on läppärit, joita voi siirtää auringon mukaan, mutta meikällä on tää pöytäkone, jota ei niin vain siirretäkään. Oon miettiny välillä et toimiva läppäri vois olla kätevä, mutta sitte taas ku mun duuni on kuvien tekemistä koneella, niin semmonen pikkunen näyttö ei kyllä niissä hommissa toimi ollenkaan. #firstworldproblems


bomber jacket - Vero Moda | pants - H&M | boots - Dr. Martens | sunglasses - Ray-Ban

En tiiä mikä siinä on, mut oon nykyään jopa tyytyväinen mun asukuviin? :'D (Jos jätetään huomiotta se, että takki on  näissä näköjään ihan miten sattuu...) Motivaatio kasvaa kummasti, kun kuvat onnistuu! Voi toki olla, että tällä auringonpaisteella ja ylipäätään valon määrällä on jotain tekemistä asian kanssa..

Kaivoin muuten tuon takin kellarin perältä tänään, sillä oon saanu ton joskus vuosia sitten joltain sukulaiselta, mutta se oli jääny lähes käyttämättä. Eihän tuolla ulkona tosiaankaan pelkästään tommosella takilla vielä tarkene, mutta tulipa otettua vihdoin käyttöön, kun näyttäs olevan taas muodissakin!



English translation:
Had some problems editing these photos since the sun is shining directly to my screen atm, so I hope they look okay!

Currently feeling really inspired with shooting outfit photos. It's probably thanks to sunshine and the increasing amount of light in general during the days.

9 comments:

  1. Upeita kuvia ja sun hiukset (!!) Tahdon vain niin paljon

    ReplyDelete
  2. you look dope!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Tosi hyvät kuvat! Haha tiiän tuon tunteen ja eilen viimeks bussissa oli liian aurinkoista puhelimen selaamiseen :-D ei varmaan pitäs valittaa pitkään odotetusta keväästä ja auringosta.. :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti Marianne! Aina pittää jostain valittaa, hehe ;D

      Delete
  4. Apua!! Tässä tulee ihan kateus kun katsoo sun kuvia! Niinkö oikeasti. Näissä on jotenki niin asenetta :D oot itsevarma ja no kaikki toimii! :) varsinkin tykkään hirveesti 2 viimesestä kuvasta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos kaikista näistä kommenteista Emilia <3 ! Ehkä näissä kuvissa se varmuus tulee siitä et oon tottunu olemaan mun poikaystävän kuvattavana näissä asukuvissa, mut auta armias jos joku muu kuvaa ni oon ihan super vaivaantunu ja se kyllä näkyy sitte kuvissaki :'----D

      Delete