Sunday, February 07, 2016

Heilbronn

Mää oon tässä kovasti miettiny et onko blogien aika ohi, kun esimerkiksi instagram vetää mua puoleensa ihan älyttömän paljon enemmän nykyään, vai onko syy siinä että mulla ei oikeesti vaan oo itellä mitään kirjotettavaa.. Toki toi Saksan reissu nyt oli ja laitankin tähän nyt kuvia (koitin valita semmosia mitä instassa ei oo ollu, mutta pahottelut jos tulee toistoa), mutta muuten musta tuntuu että en tee mitään järkevää eikä elämässä tällä hetkellä tapahdu hirveesti mitään, mistä jaksas kirjottaa. Tosin voi olla myös, että kevään tullen inspis palautuu jokavuotisilta talviuniltaan, kun asukuviakin on taas helpompi ottaa.

Mutta joo, nyt siis muutama kuva Saksasta ja tarkemmin ottaen Heilbronnista, jossa majailin suuren osan reissuani. Tutustuin syksyllä siis saksalaiseen tyttöön, joka oli tuolloin Oulussa vaihdossa ja olin nyt hänen perheensä luona tuon viikon. Mulla ei ollu hirveesti odotuksia Saksan suhteen, sillä mulla ei oo koskaan ollu mitään hirveetä hinkua matkustaa sinne. Olin kuitenkin positiivisesti yllättynyt etenkin vanhoista kivirakennuksista, jonkalaisia ei Suomessa oikeastaan näe.

Tää viimenen kuva ei oo mikään paras, sillä otin tän auton ikkunasta.. Pakko silti postata tämä, sillä tuolla rinteellä näkyy viiniviljelmiä, joista paikalliset oli erittäin ylpeitä. Valitettavasti meikän pää ei oiken kestä viiniä, joten paikallinen tuotanto jäi tällä kertaa kokeilematta!


English translation:
Some photos from my trip to Germany last week. These pics are from Heilbronn, where I mainly stayed during my visit. In total I went probably to 6 cities in one week!

6 comments:

  1. Ootko huomannu, miten jokaisessa postauksessa valitat inspiraation puutteesta: määh laitan nyt näitä kuvia vaikka ei oikeen huvittas ja on kiire, oon kipeenä, reissussa, on talvi, on syksy ja lisäksi toive siitä, että ehkä kun tervehdyn, tulee kevät, kiire lakkaa jne ispiskin palaisi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. No siis mitäs luulet oonko huomannu, siksihän mää tässä mietinkin tätä blogin kohtaloa : D siksihän sitä on tullu aika harvoin postailtuakin! Mulla on tässä käännöskohta elämässä menossa muutenkin, joten ei nyt oo ihan prioriteettilistan kärjessä tämä ku pitäs valmistua ja keksiä elämälle tarkotus :---D Tiiän kuitenki että tarvin tätä blogia vielä, joten koitan pitää tän vielä hengissä ihan siitäkin syystä. Ei tarvi lukia jos avvautumiset haittaa :)

      Delete
  2. Mun mielestä sulla on tosi ihana blogi :) Vaikket jaksais enää päivitellä tänne nii useasti, on kiva huomata sulta postausta! Itse kun en instaa tai muita someja käytä ollenkaan :D

    ReplyDelete
  3. Niin se taitaa olla :( tää bloggaus on jotenkin liian jäykkää nykyään, oon miettiny miten tästä sais jotenkin semmosta interaktiivisempaa ja yhteisöllistä hommaa. Tuntuu että on niin vaikee ees löytää mitään blogeja tai kiinnostavia uusia tyyppejä ku instassa se on nii miljoona kertaa helpompaa :s

    Että aletaanko suunnitteleen jotain globaalia uudistusta tähän hommaan? :D yritän aina käydä lukeen täällä kun muistan mutta typerää kun pitää aina erikseen selaimen kautta etsiytyä eri blogeihin. Jotenkin niin v. 2009-juttu varsinki tämmöselle joka hoitaa kaiken internet-puuhastelun puhelimella :D

    Ja insta on kyllä ♡ mutta ois kiva joku paikka mihin vois lätkiä enemmän kuvia ja vähän tekstiäkin samaan postaukseen. Nytki mulla ois vaikka kuin monet reissukuvat koneella ku en osaa laittaa niitä mihinkään :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aamen :D mää ratkasin just mun kuvatulvan tekemällä toisen insta-accountin pelkästää valokuvausjutuille :''''D et katotaa miten tän blogin käy - ehkä jos jossai vaiheessa saan taas uusia asukuvia ni vois aktivoitua täällä, mut huomaa kyllä et kaikki ei tajuu et siihenki hommaan tarvii jonku kuvaamisesta innostuneen ottamaan ne hemmetin pönötyskuvat :--D

      Delete