Wednesday, February 24, 2016

blogger event @ Glitter

Eilen Oulun keskustan Glitterissä järjestettiin taas meille oululaisille bloggaajille VIP-shoppailuilta. Mun korujen käyttö on jääny viime aikoina tosi vähälle ja käytänkin oikeestaan vain mun hopeista kuunsirppi-kaulakorua ja sormuksia, joita harvoin otan ees pois. Tällä kertaa extrana oli mukana myös Make Up Store, jonka takia meikä oli aika innoissaan.



Aluksi meille kerrottiin uusista trendeistä korujen osalta ja sitten siirryttiin kulmakarva-asioihin :'D Meikä oli kärppänä valmiina, kun kysyttiin että kuka haluaa kulmansa meikattavaksi. Tähän hätään en sitten tietenkään saanu itestäni mitään kuvia mistään, että näkisitte lopputuloksen. Kyllä sitä vaan kuitenkin saa ittensä erinäköseksi kulmia muuttamalla!




Eväspuolesta vastasi Punnitse & Säästä. Cashewpähkinöitä meikä veteli melkein kaksin käsin, mutta noi kuvassa näkyvät raakaravintopatukat ei välttämättä ollu mun makuun. Otin tommosen suklaanmakusen ja mussuttelin sitä eilen kotia päästyäni, mutta puolet jäi syömättä ku ei oikein maistunu. Ehkä joku muu maku ois ollu parempi, tuo suklaa maistu mun suussa vähän liikaa
semmoselle terveysruualle :'D (Okei söin sen nyt loppuun, ku ei ollu muutakaan naposteltavaa......)

 


Joku siellä eväspöydän ääressä yllättäen.. Kiitti Tiinalle, meikästäki löyty joku kuva, jee!




Saatiin mukaan goodie bagit, joissa ei kyllä ollu mitään turhaa! Glitterin pussista löyty juomapullo ja kaks erilaista harjaa, Make Up Storelta taas kulmaväripaletti sekä kupongit 15min kulmienmuotoiluopetukseen ja contour-opastukseen. Kulmat on varmaan nyt jokseenkin hallussa, mutta vois käydä kyllä ottamassa vastaan vinkkejä varjostusten kanssa!



Tässä ois tää Premium Tri Brow kit, jota käytettiin mun kulmissa eilenkin. Nuo reunimmaiset on tosiaan puuterimaisia ja keskimmäinen taas vahamainen. Mun paletti on sävyä blonde, mutta näitä tais olla neljä erilaista. Tänään tota testatessani harmistuin ensin, kun tajusin kuinka lämmin tuo vaha on, mutta noi puuterimaiset onneks taitto sitä lämpöä vähän pois.


Entäs ne harjat? Olin eka sillee "Jee, harjoja............", sillä mun ja Tangle Teezerin yhteiselo on kuitenkin kestäny jo vuosikausia, enkä oo kokenu tarvivani mitään uutta sillä saralla. Kampaajakoulutuksen käyneenä mulla on kuitenki aika paljon kokemusta erilaisista harjoista, joten en oikeesti oottanu näiltä mitään. Tänään päivällä otin kuitenkin läpällä ton oikeanpuoleisen takkuharjan käpälääni ja hämmästyin todella. Mun tukka on melko takkuuntuvaa sorttia, enkä ollu harjannu sitä illalla, saati aamulla. No mitä kummaa, toi selvitti mun tukan ihan super vaivattomasti? Tuo pinkki harja ei ehkä mullistanu mun elämää samalla tavalla, mutta toi musta saattaa hyvinkin kilpailla jatkossa käyttökerroista Tangle Teezerin kanssa.




Parasta näissä illoissa on toki ihmiset. Meikän sosiaalinen elämä kodin ulkopuolella on viime aikoina ollu aika olematonta, joten oon enemmän kuin mielissäni aina ku pääsee tapaamaan noita blogitytyjä. On niin siistiä päästä jauhamaan kuvaamisesta ja kaikesta bloggaamiseen liittyvästä hömpästä ihmisten kanssa, jotka oikeesti tajuaa mistä puhutaan.

Meijän blogien lukijoillekin oli tarjolla jotain, eli BLOGIVIP koodilla saa Oulun Kauppurienkadun Glitteristä siis yhdestä tuotteesta -40% alennuksen kunnes myymälä muuttaa Kauppakeskus Valkeaan. (Toivottavasti tää meni näin, nimittäin en ollu kovin hereillä eilen, sillä olin heränny jo parina aamuna seiskalta alakerrasta kuuluvaan poraamiseen -.-' Mää oon edelleen se tyyppi, joka tarvii 9h unta, muuten mistään ei oikeesti tuu mitään.)


English translation:
The best part of these events is definitely people. I'm not that social these days (since I spent most of my time at home...) so it's great to get these chances to go out and meet people.

Anyway, this event was organized by Glitter & Make Up Store. I had so much fun, thanks!

8 comments:

  1. Kulmien meikkaus vaikuttaa kyllä ihan hulluna! :D Näyttää aina tosi erilaiselta kun joku muu meikkaa kulmat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niimpä! Ja sit vähä paha sanoa et onko parempi vai ei, erilainen vaan :D

      Delete
  2. Mitä. :D Missä oli ilmoitus vai tuliko sähköpostiin kutsu? En ainakaan harmillisesti kuullut tästä. Olisi ollut kiva nähdä tyyppejä. :/
    xoxo Mella

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sähköpostissa mulle ainaki tuli kutsu!

      Delete
  3. Toi kuvan musta harja (mulla on pinkkinä) on ihan huippu!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niinpä!! Oon vieläki ihan hämmentyny siitä :'DD eikä näköjään ollu vaan mun mielikuvituksessa kerta oot samaa mieltä :3

      Delete
  4. Onneks löyty sustaki kuva! :D Jäi ihan harmittamaan tosiaan, kun en parempaa kuvaa sun kulmien meikkauksesta saanut. Ens kerralla sun pitää muistuttaa!! :'D Vitsit olin mielissään make up storen goodie bagista, ite sain sellasen highlighterin :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha jep! Se on mulle nii paljon luonnollisempi tuo kameran toinen puoli, ettei sitä jotenki osaa ees pyytää ketään ottamaan niitä kuvia :---D

      Joo en ollenkaa kyllä oottanu et saatas noita kunnon tuotteita, ni oli kyllä ihana yllätys!

      Delete