Tuesday, December 22, 2015

Ellie Goulding x MAC

Huh, viimeset lahjat ostettu ja työt hoidettu ennen joulua. Nyt voinki hyvillä mielin keskittyä taas blogiin ja mun oman joululahjan esittelyyn näin vähän etukäteen. Olin nimittäin päättänyt jo kesällä, että kun tämä Ellie Gouldingin ja Macin yhteistyömallisto ilmestyy, meikän on saatava näitä tuotteita. Olin päättäny säästää rahaa ja hommata nämä itelle joululahjaksi, mutta joulukuun alussa mulla ei ollut vielä mitään käryä millon nää ilmestyy, saati että mistä näitä sitten saa. Macin asiakaspalvelu oli tyhjä arpa ja netti oli täynnä erilaisia huhuja julkaisusta, sillä Maciltä ei suostuttu antamaan mitään tietoja julkaisemattomista tuotteista.

Epäilys oli vahva, että Suomesta tuotteita ei tuu saamaan, joten kun nää ilmesty yhtäkkiä jenkeissä Macin nettikauppaan niin pakotin suostuttelin siellä asuvan ystäväni vastaanottamaan mun tilauksen USA:n päässä. Sattu myös hyvä tuuri, sillä tyyppi oli parin päivän päästä lähössä Suomeen, eli pakettia ei tarvinu mulle ees sieltä lähettää.

Tein tilauksen viime viikon maanantaina, se oli tiistaina mun kaverilla, keskiviikkona kaveri lähti matkaan ja lauantaina mää sain paketin itelleni. Mainittakoon vielä, että stressiä ei ainakaan vähentänyt se, että mun eka tilaus master cardilla ei menny läpi, joten jouduin tilaamaan kahdesti. Onneksi PayPal sentään toimi :')
 

I’ll Hold My Breath - bronzer/blush
Without Your Love - lipstick
Explosion - plushglass
Innocent - patentpolish lip pencil
Halcyon Days & Halcyon Nights - full face palettes


Jep, käsistähän se lähti, mutta oon koittanu miettiä et Suomesta ostettuna nää ois ollu vieläkin kalliimpia. Niin, Suomesta ostettuna - myöhemmin sain tietää, että näitä tulee kuin tuleekin Helsingin Stockmannille tammikuussa.. Mutta kattokaa niitä, ne on niin ihania! Ihan täydellisiä arkimeikkiin! Valitettavasti oon ehtiny hengailla lauantain jälkeen lähes pelkästään nakunaamalla, eli lähes kaikkien näiden kokeileminen on vielä edessä. Huomenna aattelin pyhittää näille sen verran aikaa, että saisin tehtyä meikin kunnolla ja otettua vielä kuviakin. Eli myöhemmin on ehottomasti vielä luvassa jotain juttua/arviota näistä.

Kiinnostaako nää tuotteet muita Suomessa, vai oonko mää ainoa, joka on ihan innoissaan?


English translation:
So I received my Ellie Goulding for Mac collection order on Saturday and I couldn't be happier! I'm really grateful to my friend who brought me these from the US. I haven't had time to try the products properly yet, so I'm sure I'll get back to the subject later. Now you can just enjoy the photos since at least I think they look super pretty!

10 comments:

  1. Sähän oot kuin ilmetty Ellien sisko tai vähintäänkin kaksoisolento, joten en yhtään ihmettele. :D Ei sinänsä kiinnosta nämä, mutta en osaa myöskään sanoa kenen meikit kiinnostaisi jos joku stara niitä yhteystyössä meikkifirman kanssa tekisi... tällä hetkellä olen vaan erityisen iloinen Anastasian Beverly Hills tuotteista, jotka on pelastanut kirjaimellisesti minun kaikki meikkipäivät! :D
    xoxo Mella

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, ite en edelleenkään nää hirveesti muuta yhdennäkösyyttä ku tukka, vaikka saankin aina välillä näitä kommentteja, mutta ehottomasti otan tuon isona kohteliaisuutena!

      Anastasian meikit on kyllä super jees! Semmosia käytännöllisiä tuotteita, joita tarvii. Nää Mac x Ellie -tuotteet on enempi semmosta extraa, mitkä ei ehkä oo niin välttämättömiä ;D

      Delete
  2. Ei vitsi, noi on kyllä ihan sun näköisiä! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, mitä tähän muuta voi vastata ku että hyvä? :DD

      Delete
  3. No ompa ne ny heeenoja :( :( kiva että sait noita kuitenki kaikesta huolimati!

    -mirA

    ReplyDelete
  4. Ooiio!!! Määki haluan :D eli jooooo todellaki kiinnostaa!!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, noi on kyllä ollu ihan huippuja käytössä ! <3__<3

      Delete
  5. Oiii just mun värisiä noi kaikki! Ja paketitki näyttäs kivalta kylppärissä ;)

    www.kenkafriikki.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, eiku tilausta sitte menemään, kunhan tulevat saataville!:)

      Delete