Saturday, September 19, 2015

The perfect contour kit for my pale skin!

190915C

WELL HELLO THERE MY NEW BEAUTIFUL CONTOUR KIT ! ♥♥♥


En oo aikoihin postannu mitään kosmetiikkajuttuja, kun on tuntunu että niillekin on nykyään omat bloginsa, joten näitä arvosteluja löytyy varmaan muualtakin. Nyt innostuin kuitenkin tästä tuotteesta sen verran, että päätin unohtaa sillisalaattiblogi-pelkoni ja kertoa täällä mun uusimmasta kosmetiikkasijoituksesta.

190915B

Luultavasti oon jauhanu täällä ennenkin siitä, ku mun iho on suht valkonen ja meikkivoiteitakin on ollu välillä aika haasteellista löytää. Koreassa täydensin kalpealle iholle tarkoitettujen kosmetiikkatuotteiden vajettani melkoisella tahdilla, mutta jotain jäi kuitenkin puuttumaan. Se täydellinen korostus/varjostus -paletti nimittäin! Voin kertoa että kun hoksasin Anastasia Beverly Hills'in nettisivuille ilmestyneen uuden 'Fair' -version heidän contour cream kitistään, niin ei kuulkaa menny kovin montaa sekuntia siihen että se olikin jo mun ostoskorissa. Hinnan kirpaisuakin mietin vasta jälkeenpäin...

190915E

Ja arvatkaa mitä? Tää lunasti kyllä mun odotukset - vihdoinkin voidemainen korostusväri, joka on oikeesti vaaleampi ku mun iho! Sillä mitäpä hyötyä on korostuksesta, jos se ei erotu muusta naamasta? Otin myös kuvia ekalta testauskerralta ja kyllähän tosiaan kuvassakin jotenkin erottuu nuo oikean puolen häivyttämättömät korostukset.

190915D

Ja seuraavaksi vielä naamaa sen jälkeen, kun häivyttämiset on suoritettu. Joiltakin osin ois voinu toki tehä vielä vähän siistimpää jälkeä, mutta  tuli vissiin vähän hätiköityä, kun olin niin innoissani tästä :'D Paletista käytin tällä kertaa siis tota oikeassa reunassa olevaa Fair-sävyä ja varjostuksiin Shadow-sävyä, joka löytyy varjostusrivin keskeltä.

190915F
Ei oo muuten mun juttu vissiin enää pistää näin isoja kuvia omasta naamasta blogiin, ku alko itteäki jo häirittemään tätä postausta kirjottaessa :''''D



English translation:
I found the perfect countour kit for my pale skin! When I realized that Anastasia Beverly Hills had launched 'Fair' version of their famous contour cream kit, I didn't hesitate even for a second. It's been pain in the ass to find a creamy highlight shade that actually is lighter than my skin, but now I think I can finally stop searching!

I used the shades 'fair' and 'shadow' this time. It's a bit messy in the photos though, 'cause I was so excited about this so I didn't pay enough attention to blending -.- Anyway, my blog has been lacking posts related to cosmetics because I have thought there's already so many blogs that only concentrate on cosmetics, so nobody needs my reviews. I had to write about this palette though, 'cause I'm so happy with it!

11 comments:

  1. Oiiiii määki haluaisin kokeilla tuota! Mää onnistuin kerran tilaan ebaystä peitevärin joka on about ton Lustren värinen ja käytän sitä korostukseen mut nykyää tuntuu että se menee jo ehkä turhanki vaaleeksi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuo Lustre on aika läpikuultava, joten ei periaatteessa oo iholla ihan noin valkonen ku paletissa. Se on noista myös ainoa, jossa on ihan vähän jotain helmiäishohdetta mun mielestä. Voishan sitä itekki kokeilla ettiä Ebaystä, mutta jotenki en uskalla ostaa sieltä mitään random kiinamerkkejä ainakaa, ku mun iho on niin ongelmainen muutenki. Ei uskalla pistää tähän nassuun mitään, minkä laadusta ei oo mitään käryä :|

      Delete
    2. Piti nyt oikee googlettaa että mitähä mössöä tuo nyt oli :D http://image.dhgate.com/albu_797532081_00/1.0x0.jpg Tämmöne ja mulla on ollu toi sama purkki käytössä jo varmaa kaks vuotta :D Emmääkää nyt kauheesti uskalla noita ebaymeikkejä tilailla mut tää oli iha positiivine kokemus :D

      Delete
    3. Haha, just tommone pelottava "korean make up" ja sit kaikki kiinaksi XD mut siis mikäs siinä jos toimii! :O

      Delete
  2. Jaiks, mä tilasin viime viikolla itselleni korostuspaletin ja nyt odottelen, että posti kiikuttais sen perille. Innostuin tuosta sun paletista kamalasti ja olen kuullut kyseisestä merkistä paljon hyvää. Ehkä mä joskus satsaan ja ostan tuollaisen! :) Nyt ensin pitäisi vaan opetella tekemään korostukset+varjostukset :D Jännä nähä mitä siitäkin tulee...Mutta eikös se niin ole, että harjoitus tekee mestarin ;) Ja hei, älä pelkää sillisalaatti blogia. Tälläiset erilaiset postaukset on välillä tosi kivaa vaihtelua :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harjottelemaan vaan! Jos sulle käy niinku mulle, niin se hamsterigeeni hiipii sieltä esiin näissäkin asioissa ja kohta sulla on kasa erilaisia paletteja ku pitää löytää se täydellinen ;D no ei vaan toivottavasti löydät hyvän tuotteen jo heti alkuunsa! Varsinkin puuterimaisilla tuotteilla on mun mielestä helppo harjotella, kun niitä voi laittaa kevyesti, niin ei pitäs kovin helposti saada sotkua aikaan. Mua heti alko kiinnostaa et mikä paletti sulle on tulossa!

      Delete
  3. Vitsi näyttää tosi hyvältä tuo paletti. Tilasin kans korostuspaletin, mut saas nähä millon se tulee perille. Oon jonkun verran jo harjotellu aurinkopuuteria käyttämällä varjostuksia ja korostuksia semmosella voidemaisella jota voi laittaa vähän minne sattuu. :) Toivotaan että tulee nopeaa niin pääsee äkkiä harjottelemaan kun innostus meikkaamiseen on kova. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo oon kyllä ollu tohon tosi tyytyväinen - ehkä niinki tyytyväinen että voi mennä se puuterimainenkin paletti jossain vaiheessa kans tilaukseen :') odottavan aika on kyllä pitkä! Kokoajan saa olla postin lähetyseurantaa päivittelemässä, jos oottaa jotain tommosta kivaa kosmetiikkatilausta :>

      Delete
  4. Pitäs varmaa munki ostaa tuommone nii sais hemulin-nokkaa huijattua pienemmäksi.... Ei vaa riitä aika meikkaamiseen nii sama olla mölli.÷)

    -hemuli hemulenssis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ehkä! Tosin sun nokka on kyllä iha hyvä senki mölli!!

      Delete