Monday, September 28, 2015

blue moon

Jahas, niin siinä kävi että mun elämään astui asia nimeltä opinnäytetyö, johon kuuluu sekä produktio- että tutkielmaosa. Ei siinä jos sais vaan alkaa tekemään tuota produktiota, mutta kun ensin pitää hoitaa kaiken maailman paperien pyörittelyt sun muut. Lisäksi oon ottanu kuvia viimesen viikon sisään ainakin viidelle ihmiselle, joten omat kuvat on auttamatta jääny vähemmälle huomiolle.

Mun keskittyminen on aika paljolti menny myös mun tukkaan, joka on viikon sisään ollu harmaa parin sentin tyvikasvulla, harmaa vihreellä tyvellä ja nyt blondi. Kriiseiltä ei oo siis vältytty ulkonäköasioidenkaan saralla.

Nyt kuitenkin aattelin heittää tänne nää viikon takaiset asukuvat, joissa tukka oli vielä tuossa ensiksi mainitussa tilassa:

200915A 200915B 200915C  
coat - BikBok (20€!!) | turtle neck shirt - BikBok | faux leather shorts - H&M | shoes - Vagabond


Semmosta höttöä tällä kertaa! Eiköhän tästä taas blogi aktivoidu, kunhan meikäläinen saa tän tukan sekä produktion lupahakemukset lopullisesti kuosiin.


English translation: 
Been shooting everything else than blog photos lately. My hair has also kept me busy, 'cause it's not light grey like in these photos anymore. I even had green roots last week, but now I'm quite blonde again.

10 comments:

  1. Tuo on niin uppee tuo tukka, mutta en voi kuvitellakkaa minkälaista on ylläpitää sitä. :D Silti salaa haaveilen! :D
    xoxo Mella

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Periaatteessa mulla ei ollu mitään ongelmaa ton ylläpidon kanssa, vaan ku mulle oli kesällä laitettu liian tummaa väriä tyveen ja oma tyvi kasvo sitte paljo vaaleenpana esiin.. Vaihtoehdot oli sitte jatkuva tyven värväys tummemmaksi (ei oo mun juttu) tai tumman rannun pois blondaaminen ja valitsin ton jälkimmäisen.

      Delete
  2. Replies
    1. No melkein :'D vähä vois tuo lila vielä haalistua.......

      Delete
  3. Ihailen kyllä aina ku ihmisillä on jotain erikoista väriä hiuksissa :D Mutta joo, hiusvärikriiseilyt ja kaikki se säätäminen värien kanssa on kyllä niin tympeetä.. Kivat asukuvat taas! Ei todellakaan paha hinta tolla takilla vaikkakin mulla taitaa olla jo liikaakin takkeja :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. No siis nyt mulla on vaaleen lilaa tässä vaaleessa, mitä en saanu vielä pois ja vaikka mulla joskus lila tukka oliki ni tällä hetkellä tää tuntuu ihan liian erikoiselta XD ois jees kyllä päästä sellaseen sävyyn että olo ois taas itsevarma sen suhteen.

      Ja hei kiitos! Tuo takki oli kyllä hyvä löytö, vaikka mullaki oikeesti on jo iha liikaa takkeja, hups.

      Delete
  4. Aah nuo shortsit<3 Aivan ihanat! Ja hei tiedän nii miltä susta tuntuu tuo kun kriiseilee tukan kanssa. Mä kävin viime viikolla kampaajalla joka värjäsi tukan aivan liian tummaksi?! Vaikka väriä piti vain freessata haha. Nyt tää tukka on joku 3-4 astetta liian tumma... Olen yrittänyt saada punaista jälleen kunnolla näkyviin ja onneksi osasta kohtaa se näkyykin jo. Hieman turhauttava olo :'D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nuo shortsit on kyllä jees, paitsi et tässä asussa hoksasin vasta kuvien ottamisen jälkeen et näyttää vähä paksulta ku on paita housuissa XD

      Joo kyllähän noita sattuu.. mut kiva hinkata tukkaa jollai syväpuhistavalla shampoolla päivittäi et sais värin sellaseks ettei ahista kokoajan ja sitte kohta karvat on semmosesa kunnosa että rapisee vaa päästä, yhyy. Ei muuta ku tsemppiä sinneki sen värin kans! :C

      Delete
  5. Ja kuka aina nauro ku värjättiin mun hiuksia! :((

    -kalju virtahepo mekossa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei tää on iha eri juttu! Mustassa suoravärissä oliki pohjavärinä vihree ni se ei ollukaa sitte hyvä X'D

      Delete