Saturday, August 15, 2015

photoshoot: Haeundae beach

Koska mulla on joku tyylikriisi taas menossa viitaten edellisen postauksen toteamukseen siitä, että en koskaan osaa näyttää yksinkertasen siistiltä, niin laitetaanpa nyt sitten kuvia muista ku minusta itsestäni. Oon nimittäin hengaillu kämpillä mahdollisimman löllöissä ja mukavissa vaatteissa raivoisasti yrittäen saada jotain tolkkua mun vaatehuoneeseen. En tiiä johtuuko jotenkin mun ernuajoista, mutta en vieläkään taida osata pukeutua niin, etten tuntis oloani usein vähän joulukuuseksi.


Niin! Niitä kuvia! Kuvasin koulukaveriani Riinaa Koreassa rannalla ja muutamat näistä onkin pyöriny instagramin puolella sekä mun valokuvasivulla facebookissa jo aikoja sitten. Uskoisin että monetkaan ei seuraa tuota sivua fb:n puolella, joten tässäpä tulee:

150815A 150815B 150815C 150815D 150815E 150815F 150815G 150815H
Näistä tuli kyllä siistejä vaikka ite sanonki - etenki toi viimenen on niin cool! *___* Voin kertoo vähän behind the scenes -juttua, kun siis oikeestihan toi sää oli kaikkee muuta ku biitsikeli kuvausten aikana. Säätiedotus oli luvannu +29 ja aurinkoa, mutta ku päästiin biitsille asti niin koko rantaa peitti ihan järkyttävä sumu, auringosta ei ollu tietookaan ja tuuli hulluna. Onneks tämmönen auringoton sää sopi mulle kuvaamisen kannalta erittäin hyvin.

Hitsi kun ois vaan ihmisiä kuvausideoineen, niin mulla ois ens viikollakin hyvin aikaa lähtee kuvaamaan jotain settejä!


English translation:
I had a photoshoot at the beach with my friend Riina when we were living in South Korea. I actually like these photos a lot!

10 comments:

  1. Oii ois siistiä kyllä lähtee kuvaaman, mut mulla ei oo kyllä mitään ideoita :'D Tuntuu että paikat loppuu kesken täällä Oulussa ku on tullu kesällä käytyä kuvailee vaikkajamissä x)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, musta taas ois ihana päästä kuvaamaan enemmän täällä Oulussa ku olin niin kauan pois!

      Delete
  2. Varsinkin tuo viimeinen on kyllä niin <3___<3

    ReplyDelete
  3. Aivan älyttömän kauniita kuvia! Vähänkö oot pro! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos! Niin no, kaipa mää jo voin itteäni ammattilaiseksi kutsua tällä saralla ;D

      Delete