Wednesday, August 19, 2015

origami fox

180815A 180815D 180815E 180815B 180815C 180815F 180815G beanie - WBT SHOP | shirt - GINA TRICOT | skirt - FOREVER 21 | shoes - TOPTEN (Korea)

Harvoin tulee enää postailtua mitään ostosjuttuja, mutta nyt oli pakko jakaa kuvat noista super siisteistä pipoista, jotka tilasin weebit shopista. Musta on kiva esitellä jotai tämmösiä juttuja, joista oon niin fiiliksissä että oon oikeesti ostanu ne jutut ite. Etenkin Lookbookin takia mun mailiin pölähtelee vähän väliä jotain yhteistyöehdotuksia mm. SheInsidelta, mutta oon ainakin toistaiseksi jättäny lähtemättä mukaan semmosiin.

Tämmösiä pienempiä firmoja voi hyvällä mielellä tukea ja päädyinkin sitten valinnanvaikeuden takia tilaamaan tuon pipon kahdessa värissä. Tuo nettikauppa on tosiaan vielä niin pieni, että vaikka tilaaminen Saksan ulkopuolelle onnistuukin, niin sivusto on ainoastaan saksaksi. Itsehän en kyseistä kieltä osaa, mutta tilaaminen onnistui kuitenkin ongelmitta :'D

Olin noiden saapumisesta jopa niin innoissani, että vaikka taitaa olla Suomen kesän paras viikko, niin meikä viiletti menemään tuolla pipo päässä.. Noh, tulipahan sandaaleille kuitenkin tässäkin maassa vielä käyttöä!


Ja nyt näyttäs eilinen migreeninpoikanen ryömivän takas mun pääkoppaan ja kirjottaminen tökkii ja pahasti. Mulla oli ihan varmasti paljon asiaakin, mutta pitänee vissiin luovuttaa nyt tältä erää -.-'

  

English translation:
Ordered those Origami-fox beanies from Weebit Shop and I really love them! Actually I liked them so much that I had to order two because I couldn't decide the color I want. Usually I don't post about the things I bought anymore, but if I find something like this that I like a lot, why not?

8 comments:

  1. Ihastelin noita pipoja jo instagramista, niin söpö tuo logo! Harmi vaan, ettei mun päähän tunnu sopivan sitte minkäänlaiset pipot.. D:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa, sulla on sitä tukkaa niin palijon että en ihmettele :DD Mutta joo, en kyllä voinu jättää noita ostamatta just tuon logon takia!

      Delete
  2. Noi on kyllä ihan supersöpöjä! <3 Mulla vaan on kans vähän samaa ongelmaa ku Evellä, et tosi harvat pipot passaa mun päähän :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Höh :c mää en osaa melkein olla enää ilman hattua tai pipoa jostain syystä :'D tuntuu aina et jotaki puuttuu. Saati sitte ku talvi tulee ni mun herkät korvat ei kestä hetkeäkään ilman pipoa -.-

      Delete
  3. Sulla on jotenki tosi kivat meikit näissä! Ootko tehny jotain erilaista silmämeikkiin vai näyttääkse vaan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, kiitti! Tais olla kuparista luomiväriä - määhän en oikeesti ikinä jaksa laittaa luomivärejä, ellei oikeesti oo liikaa aikaa ja vähä tylsää :---D voisin kyllä joku kerta tarjoutuu sulle meikattavaks ;---)

      Delete
  4. aaa ei vitsi miten ihanat pipot! piti heti linkata toi nettikauppa poikaystävälle ja toivoa pipoa vuosipäivälahjaksi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, hyvä! Itellä alko nyt melkein harmittaa, kun ei oo mitään virallista vuosipäivää poikaystävän kans, ni ei voi esittää lahjatoiveitakaan :'---D

      Delete