Wednesday, August 12, 2015

beginning is always the hardest part

Apua, mistä mää alotan?

Siitä, että värjäsin tukan sen jälkeen ku kasvatin omaa väriä yli puolitoista vuotta?

Siitä, kun oon nähny kaikkia ihania ihmisiä pitkästä aikaa?

Vai siitä, kun on ikävä ihmisiä, jotka jäi jonnekin toiselle puolelle maailmaa?

En tiiä... jotenkin on välillä ollu haasteellista määrittää sitä omaa paikkaa ja tarkoitusta paluun jälkeen. Toisaalta taas tällä hetkellä mulla ois hirvee hinku kuvata ja vihdoin saada tähän blogiin vähän eloa, mutta aloittaminenhan se on aina vaikeinta.


Ehkä mää alottelen nyt ensin näillä asukuvilla, joissa näkyy tuo suhteellisen uusi tukkakin. Parin photoshootin kuvat oon täysin unohtanu jakaa täällä ja toisesta en oo muistanu laittaa todisteita edes instagramiin, saati sitten mun valokuvasivulle facebookkiin. Eli niillä on sitten hyvä jatkaa myöhemmin. Nämä asut tosiaan palveli myös Qstockissa, jos ei lasketa shortseja, jotka korvattiin käytännöllisyyden nimissä pitkillä housuilla.



 120815A 120815B
sweater - secondhand (from Japan ) | hat - from Korea | boots - Dr. Martens | bag - from Japan


Tällanen toi tukka oli ensin, kiitokset vaan Elisalle! Tosin musta alko äkkiä tuntua että tällanenhan viileen vaalee tukka mulla oli aina ennenkin, ennen värjäämisen lopettamista siis.



120815D 120815C
cardigan - Mick's | hat - BikBok | shoes - h&m | shorts - ebay | shirt - Adidas Original by Rita Ora


Päädyin siis lisäämään harmaan tummuutta suoravärillä ja nyt tää alkaa olla semmonen oikeesti harmaa! Monihan sano mulle että älä värjää pois omaa väriä ollenkaan, mutta jotenkin oon tullu tukkani kanssa samaan johtopäätökseen ku pukeutumiseni kanssa. Jotenkin en vaan osaa koskaan olla semmonen simppeli ja siisti, vaan aina menee vähän yli. Mää oikeesti pyrin yleensä semmoseen yksinkertaiseen asuun, mutta ei se vaan jotenkin näytä luonnistuvan. Tavallisen värinen tukka oli tosi cool Koreassa, koska siellä kellään ei tietenkään ollu semmosta suomalaista maantien väristä karvaa, mutta täällä kotona se oma väri oli vaan niin plaah. Oon siis nyt harmaa ja se on ihan ok.


English translation:
Outfits and hair updates! Being grey is okay. Getting back to blogging finally~

5 comments:

  1. Vitsi toi sun tukka näyttää mielettömän kivalle. Just tuollasesta itekki haaveilen. :)

    ReplyDelete
  2. Voi vitsi miten sievä toi sun uus tukka ja täydellisiä kuvia! <3
    xoxo Mella

    ReplyDelete
  3. Ihanat hiukset! Mitä suoraväriä käytit?

    ReplyDelete