Tuesday, February 03, 2015

Q&A

Vastauksia kysymyksiinne! Pahoittelen jo etukäteen niinku-sanan liikakäyttöä ja sitä että tää video venähti melkein kahteentoista minuuttiin, vaikka kuinka koitin leikellä ilmaa puheen välistä pois. Kyssyitte liikaa!! Eiku ei oikeesti, kiitos kaikille kysymyksistä, toivottavasti muistin vastata jokaiseen :3

Melkonen homma oli tosiaan editoida, koska mulla oli lopulta varmaan sata clippiä timelinella.... Lisäksi jossain vaiheessa musta alko tuntua että olin vastannu moniin vähä aiheen vierestäki -.- Toivottavasti joku nyt jaksaa kuitenkin kattoa, niin en turhaan tuskaillu tän kanssa :')


Ps. Mulle tuli vielä yli kymmenen kysymystä lissää, joten voi olla että mää saan tehä tästä vielä toisenki osan :')

 
English translation:
In this video I answer in Finnish to some questions by my readers.

18 comments:

  1. MITEN ME EI KOSKAAN OLLA PUHUTTU KAAKAOSTA? :D Paras asia maailmassa on kylmä kaakao kevytmaitoon ja Dumle-jauheeseen tehtynä. Olin ihan koukussa vielä pari vuotta sitten, mut sit löin J:n kanssa vetoa ja olin puoli vuotta kokonaan ilman, niin nykyään riittää muutama kuppi viikossa sen sijaan et päivässä menis kolme kuppia :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHAHA, olisit kuullu ku luin äsken Antille ääneen ton kommentit ja nauroin samalla veet silimissä :'''DD mulla kaakaon pittää aamulla olla aina lämmin ku monesti on kurkku vähän kähee ja päivällä sitte kylymä :'D lisäksi kuuma kaakao mukista, kylmä semmosesta pitkästä lasista XDD mää syytän tästä mun vanhempia, sillä ne teki aina joka aamu meille kaakaot ja leivät ku ties et ei muuten jakseta syyä aamupalaa :---D nykyään mun aamupala on se pelkkä kaakao yleensä, ku muuten ei ihan aamusta ruoka maistu. ....... Mitennii paljo asiaa kaakaosta????? :'D

      Delete
    2. Krhm, itsehän tunnistan yleisimmät kaupoissa myytävät kaakaojauheet ihan vaan kattomalla miltä se itse jauhe näyttää lusikassa :'D Lisäksi mulla on tarkat ohjeet sille, miten se kaakao pitää muumimukiin kasata. 4 tl jauhetta, 2/3 maidosta, sekoitetaan hyvin, lisätään loput maidosta ja sekoitetaan taas. Mitennii kaakaonatsi???? :D Ja joo, jos mä syön aamupalaa ollenkaan niin kaakaota on oltava.

      Delete
    3. Haha kato mää en tiiä ees niistä muista jauheista ku mulle kelepaa vaan o'boy :---D kaikesa muussa käy halpisversiot paitsi juustossa ja kaakaossa XD

      Delete
  2. hah mun on kans pakko kommentoida tuota kaakao-asiaa! päivä ei vaan lähde käyntiin ilman aamukaakaota, ja mieluiten tietty sänkyyn tuotuna ;)
    muutenkin tosi kiva video! eikä tuntunut yhtään pitkältä vaan oli mukava kuunnella sun vastauksia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa, huippua! :D kaakao vaan on parasta, ihan sama vaikka oiski jonku mielestä vähän epäterveellistä ni ei kyllä aamuista selviäis ilman sitä :--D ja hei kiitos kommentista, ihana kuulla että jaksoit kattoa, sillä mua pelotti ihan hirvittävästi että toi ois liian tylsä! :3

      Delete
  3. ihana sä, lisää videoita :-)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awww, kiitos! Viimestään Koreasta tullee lissää :3

      Delete
  4. Sä oot käyny niin monessa maassa! Ihan olin sillee wou! :D Ja otahhan paljon kuvia sitten Koreasta sekä toivottavasti pääsisit sieltä käsinkin päivittelemään usein meille niitä kuvia, kun olisi tosi kiva nähdä minkälaisia herkkuja siellä syöt ja minkälaisissa paikoissa käyt. :)
    xoxo Mella

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otan kuvia ja varmaan sitä videotaki sitte ni pääset ainaki ruudun välityksellä kattoo mitä sieltä päin maailmaa löytyy! :)

      Delete
  5. Tosi kiva video! Paljon uutta oppi sinusta :) Minä olin täällä ihan hävetyksissäni kun kuuntelin tota sun luetteloa maista joissa oot käynyt, terveisin Ruotsi ja Espanja.. :DD Oot kyllä ollu todella onnekas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiva kun tykkäsit videosta ! :) ja ei sitä kannata kyllä hävetä, jos ei oo käyny monessa maassa - vielä ehtii jos haluaa :3 mää oon tosi kiitollinen kyllä siitä että oon päässy vaikka minne ja en todellakaan pidä sitä itsestään selvyytenä, eli todellakin oon onnekas <:

      Delete
  6. Oli kyllä kiva video ja jaksoin katsoa loppuun asti. Opin susta kyllä tosi paljon kaikkea uutta. :) NO huhh, oot kyllä onnekas kun oot noin monessa maassa käynyt. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi onpa kyllä kiva kuulla että tykkäsit!! :) Joo tuossa mietti itekki että onhan tää aika pitkä lista maita, että pitäskö jättää jopa jotain pois ettei vaikuta joltain hemmotellulta kakaralta ku on saanu matkustaa niin paljo isin ja äitin rahhoilla, mutta hoksasin sitte että oon mää kyllä monet reissut ihan itekki maksanu :'D Mutta joo, todellaki oon onnekas, tiiän ettei kaikilla oo mahdollisuutta matkustaa perheen kanssa hirveesti :(

      Delete
  7. Siis jes nyt mä oikeasti kerkesin kattoa tän sun videon <3 Aivan ihana ja sä näytät tässä aivan älyttömän hyvältä!!! Oli kiva oppi susta lisää :) Ja täällä toinen joka vois elää kanasalaatilla ;><3 Ja eikä oot kyllä tosi onnekas ku oot päässy matkustamaan niin paljon! Ja oli myös kiva kysymysten kautta kuulla sun ajatuksia Koreasta ja sinne muutosta :) Haluaisin joskus sulta apua noiden videon tekemisissä tai minkä ohjelman suosittelisit mulle ladattavaksi? Toivoisin, että saisit kyllä työn kuvaamisen saralta, oot siinä niin taitava!! <3 hali!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi että, kiva kuulla Emilia, kiitos!! :3 Mää en oo oikeestaan käyttäny muita ohjelmia ku Adoben Premiereä, mutta se nyt ei varmaan oo se kaikista yksinkertasin editointiohjelma, joten en ossaa kyllä neuvoa oikein mitään muita ohjelmia :/ tää kuvaushomma on vähän semmosta, että tuskin löytyy sinänsä mitään valmista työpaikkaa, vaan pittää luultavasti toimia yrittäjänä ja hankkia ite asiakkaat, joten toivottavasti niitä sitte riittää :')

      Delete
  8. HAHA what'z whit the silmien pyöräytys tuossa lopusa........ :'D

    Teeppä semmonen "nämä lähtee mukaan matkalaukussa"-postaus sitte ko pääset roinan laukkuun sullomis vaiheeseen. Itellä ainaki jonku verra tuli mukaan semmosia (mm vaatteita&koruja) mitä ei tarvinukkaan vaikka Suomessa tuliki käytettyä hyvin paljon!

    tee Miiira

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perus-pöhölömeikä se sielä 8)

      Ja niin aioin itseasiasa tehäkki semmosen postauksen! Ja mulla on jo pakkaamine jopa vaiheessa! Osaispa vaan nähä tulevaisuuteen nii et tietäs mitä oikeesti siellä tulee jo säidenki puolesta käytettyä ja mitä ei -.-

      Kiva ku kommentoit 8-----)

      Delete