Friday, December 12, 2014

shortcut

Jaa, heräsin sitte taas vaihteeksi vissiin jostain blogikoomasta. Mun piti viime viikonloppuna jo tulla kirjottamaan jotain masispostausta, mutta en sitte viitsinytkään taas valittaa turhasta. Jos tuo olo kuitenkin palaa, niin voi olla että julkaisen sen tekstin sitten. Tänään kuitenkin havahduin yhteen ihanaan kommenttiin, jossa kysyttiin että mitä mulle kuuluu ja harmiteltiin kun en postaa useammin. Täällä mää nyt sitte taas oon! Oikeasti tähän hiljaiseen postaustahtiin on vain yksi syy; pimein aika vuodesta. Valokuvaaminen on vaivalloista ja asut tylsiä. Lisäksi musta tuntuu että mun päätä on särkeny koko joulukuun, joten tekis mieli nytkin olla vaan jossain sohvan nurkassa vilttiin käpertyneenä.

Ainiin, eihän tän pitäny olla se valituspostaus :') Vielä ku lisätään tähän vuodenaikaan semmonen pikkunen stressiä aiheuttava asia, että mulle ei oo vieläkään Korean päästä tullu mitään tarkkoja tietoja ens keväästä. On hienoa ku ei voi ees lentolippuja vielä varata, ku niillä siellä kestää. Myöskään tuon toisen puoliskon kuviot ei oo vielä selvillä, joten pahimmassa tapauksessa voi jopa käydä niin että joudun lähtemään ilman sitä.


Ja koska nyt onkin sitten varmaan valitettu taas muutaman viikon kiintiö täyteen, niin siirrytäänpä ihanan yksinkertaisiin materialistisiin asioihin elikkäs viime aikojen lempparijuttuihin:



Ebaytä saan jälleen kiittää uusista koruista. Veronpalautusten jälkeen lähti yllättäen lapasesta, enkä suunnilleen enää ees tiiä mitä kaikkee mulle on postissa tulossa... Onneks nuo korut on hinnaltaan 0,50€-2€, niin ei sitä oikein pääse köyhtymään vaikka noita kuinka tilailis.



Olinkin jo unohtanu kuinka kivaa on, kun on tuoreita leikkokukkia kotona. Ite en koskaan raaski ostaa, mutta mun täti toi nää ruusut mulle mun puolinimipäivänä lahjaksi.



Taisin varmaan edellisessä postauksessa haukkua L'orealia jo tarpeeksi, jotenk kehutaanpa nyt vaihteen vuoksi. Skin Perfection Challengen palkintoboxissa oli yhteensä 4 kynsilakkaa ja nämä on mun tän hetkiset lempparit :3


En ollu ottanu näköjään asukuvia ku viimeks 20 päivää sitten, joten tässäpä tulee:



Jep, tämmösiä tylsiä nää mun asut on tässä kuussa ollut. Semmosina kuukausina kun valoa ja inspistä riittää, ni en oo yleensä käyttänyt samaa asua kahta päivää putkeen. Nyt voin hyvin hiihdellä menemään samoilla rytkyillä melkein viikon ... Hyvää reeniä ehkä Koreaa varten, sillä mua hirvittää jo nyt miten hitossa onnistun pakkaamaan järkevästi kamat yhteen matkalaukkuun neljää kuukautta varten.

ps. Leikkasin tukan :| Mää oon pitempään jo halunnu lyhentää tuota karvaa, mutta oon pelänny että tukkakateus tulee sitte iskemään aina, kun nään jonku tytön jolla on pitempi tukka. Oikeastaan hyvä että piti päästä eroon vihreistä latvoista, sillä muuten en ois ehkä edes uskaltanu leikata. (Ei muuten kannata värjätä tukkaa turkoosiksi, sillä se ei tosiaan lähe millään pois.) Eihän tuo oikeesti vielä lyhyt edes ole, mutta mulle toi tuntuu lyhkäseltä :') Ehkä pittää napsasta vielä pari senttiä pois....

7 comments:

  1. Oii ihana kaulakoru ja niin ihanat kynsilakat ja tietysti niin kaunis sarkku<3 ihana oli huomata sulta postaus :)<33

    ReplyDelete
  2. Oi ihanaa kuulla että mun kommentti piristi! Joskus sekin oikeesti tuntuu piristävältä ku joku kysyy niinkin yksinkertaiselta tuntuvan kysymyksen kun 'mitä sulle kuuluu' :>
    Oon sun blogia seuraillu varmaan parisen vuotta ja yksi syy miksi tykkään sun blogista niin paljon, on se, että oot niin rehellinen tän kans ja kirjotat kaiken muun kivan lisäksi myös niistä huonoista hetkistä ja ajatuksista. Semmosesta tulee paljon aidompi kuva ja on helpompi samaistua :) Ei kaiken tartte aina olla pelkkää iloista ruusuilla tanssimista ja sydämiä! Jatka samaan malliin :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Totta, kiitos vielä sulle ! :3
      Tosi kiva välillä saada tämmöstä oikeetakin palautetta blogista, niin tietää tekevänsä jottain oikein! Toivottavasti jaksat siis jatkossakin seurata tätä blogia, nimittäin jokainen lukija merkitsee mulle oikeesti tosi paljon!

      Delete
  3. Vauuu, ihanat noi korut <3 Älä huoli, täällä kans yks mörkö, tää on tätä pimeää aikaa. Koitetaan jaksaa, eiköhän se aurinko sieltä risukasasta kohta paista. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sanoppa muuta, oon itekki tosi mielissäni noista <3
      ja jep, koitetaan jaksaa! Joulu onneks jo piristää vähän ja tammikuussa alkaa yleensä taas aurinko paistaa, niin sitten on paljon helpompaa kaikki :3

      Delete