Sunday, November 09, 2014

#pikkujoulut


Mun eiliset pikkujoulujuhlinnat oululaisten bloggaajien kanssa kiteytyi aika hyvin tuohon yllä olevaan kuvaan. Eväät oli hullun hyviä ja vedinkin niitä naamaani hyvällä omallatunnolla koko illan. Aika tuntui taas loppuvan ihan kesken, vaikka olinkin kemuissa varmaan viis tuntia. Jotenkin taas tuntui, ettei vaan millään ehtinyt tutustua tarpeeksi porukkaan. Kyllähän sitä juttua riittä munkin päässä pöytää, mutta ehkä omasta sosiaalisesta kyvyttömyydestäni johtuen en päässyt koskaan sinne pöydän toiseen päähän asti juttelemaan ihmisten kanssa.

Asiaa ei ehkä auttanut yhtään se, että olin terästämättömällä glögi-linjalla, joten alkoholistakaan ei saanu mitään ylimääräistä rohkaisua :'D Vähän semmonen fiilis oli, että ei ehkä edes keksi mistä menisi puhumaan, sillä noin isossa porukassa kiinnostuksen kohteetkin ihan selvästi vaihtelevat laidasta laitaan. Oishan se tietenkin ihana tutustua kaikkiin, mutta eipä se oo ihmekään jos sitä helposti jää vaan juttelemaan niiden kanssa, joita selkeästi kiinnostaa samanlaiset asiat.


Puolen yön aikaan kaikki siihen asti kemuissa viihtyneet siirtyivät baariin minua ja Reettaa lukuunottamatta, joten siitäkin syystä varmaan missasin tilaisuuden tutustua paremmin ihmisiin. Tosin kun pääsin kotiin, olin enemmän kuin tyytyväinen ratkaisustani skipata baareilut. Väsytti niiiin paljon! x___x'

Nyt mää mietin että mitä muita kuvia mää tähän postaukseen laittaisin. Varmaan jokainen paikalla ollut tulee tekemään illasta postauksen ja samantyyppiset tai ehkä jopa samat kuvat pyörii kaikissa. Mää en ehtiny edes kuvata mitään asuja tai vastaavaa ennen juhliin lähtöä, eikä sillä että mun vaatekriisissä valitsema asu ois ollutkaan semmonen että sitä ois kannattanu kuvata. Ehkä jätän ihmisistä otetut kuvat tällä kertaa taas muiden julkaistaviksi, niin ei tarvi stressata mitä kuvia kenestäkin saa laittaa ja mitä ei.


Vissiin joku sunnuntaidepressio meneillään? Joo, sunnuntai on selkeesti mun inhokkipäivä, sillä sen jälkeen tulee maanantai. Hyi.

19 comments:

  1. Ah toi luumukakku vai torttu (mikä lie) oli niin hyvää! Ja samoin noi Jennan leipomat cookiepopsit <33 Empä kerennyt minäkään missään vaiheessa edetä pöydän toiseen päähän :'D Aika loppui ihan kesken! :( Baariin ei tullut itelläkään loppujen lopuksi lähdettyä ja parempi niin- säästyi rahat eikä oo mitään jäätäviä oloja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niimpä <3___<3 Meikä ei oo oikeen hopeatoffeen ystävä, niin jäi ne popsit vaan tuohon yhteen :'D No jäipähän teille muille enemmän!

      Mutta jospa näitä tapahtumia tulis lissää niin ehtis taas ens kerralla tutustua johonkin uuteen tyyppiin ! :3

      Delete
  2. Jotku sunnuntaimasikset täälläki ku tuntuu että näyttää ite kaikissa eilisissä kuvissa kamalalta :D Lähinnä syynä taitaa olla se, et mulla oli tukka kiinni ihan eri tavalla kun yleensä :D Mut kivaa oli vaikka tosiaan taisin taas jumittaa vaan yhden porukan kanssa sen sijaan et ois aktiivisesti minglaillu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olihan meijän päässä pöytää tosiaan kivvaa, ei oo ollenkaan valittamista siitä seurasta :3 Mut hei, mun mielestä sun tukka oli tosi kivasti ja oikeesti se sun nahkahame sopi sulle niiin älyttömän hyvin! Onneksi menit sen kanssa mukavuusaluees ulkopuolelle ja ostit sen!

      Delete
  3. Mua jää aina nimenomaan harmittaa, kun en maistellu kaikkien tuomia herkkuja sillä jos on päättäny viihdepuolella olla, niin makeat ei silloin maistu. >__< Ruoka jäi siis harmittamaan, kun toi sunkin lautanen näytti noin hyvältä! Mä tsemppasin tällä kertaa ihteeni ja yritin kaikkien kanssa edes pari sanaa vaihtaa ja aika hyvin onnistuikin. :) Mutta olipa kiva nähdä suakin ja jutella kiinnostavista jutuista! <3
    xoxo Mella

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, mää vedin niitä suolakeksejä ihan liikaa... Mutta joo, oli kiva ku tulit sinne meidän päähän pöytää juttelemaan ku ite en osannu itteäni sinne toiseen päähän raahata :'D

      Delete
  4. Nuo jennan leipomat tikkarit oli kyllä parhaita ♡ harmi ettei mekään keretty kun alussa rupattelemaan, sillä mä olin odottanut sun näkemistä!! Ps. Sunnuntai on kyllä viikon kamalin päivä. Kunnon koomauspäivä eikä mitään saa aikaseksi :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ihanaa löytää muitakin sunnuntain vihaajia ! :---D Mutta jeps, eiköhän me onneks ehitä vielä tutustumaan, harmitti tosiaan itteäki etenki se etten ehtiny juttelee sun kans enempää :/

      Delete
  5. Glögi maistui oikein hyvin minulle! Kiitos kun lämmitin sitä, hihhi :) Mä kans elin koko sunnuntain aikamoisessa koomassa. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo hyi sunnuntait. Onneks meillä ei ollu sentään krapulaa, vai mitä ;D

      Delete
  6. Kiva postaus! Harmi ettei ehitty kamalasti jutteleen tällä kertaa! :/ Ens kerralla sitten <3 ja muuten sulla on aivan ihanat hiukset!!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiiitoooos! Ens kerralla sitten tosiaan :3

      Delete
  7. Niinku sannoinki lauantaina niiin Sarkku ne sun hiukset on vaan niin upeet. <3 Harmi ku et lähteny baariin, tuut ehottomasti sit ens kerralla? :) Ja hei ois kiva jos olit innostunu järkkäilee sun luona jotain kamerajuttua, sillon varmaan tulis tutustuttua paremminki! Itestä ainaki tuntuu just hassulta, ku oon tienny sut niin kauan, mutta en tavallaan tunne tarpeeks hyvin, eli ois kiva päästä juttelee enempiki. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Plöääää, kiitos ihana Elisa ♥ Ehdottomasti lähen ens kerralla! Ja todellakin pitää järjestää se kuvausopetusmeininki täällä meillä - pitäs vaan saada jotain ehdotuksia, että milloin ois hyvä päivä pitää se :3 Eiköhän me onneks ehitä vielä tutustumaan kunnolla, niin hyvin meillä luisti kuitenki sillon Sitallakin juttu mun mielestä!

      Delete
  8. Noi herkut näyttää ihan superhyviltä! :)

    ReplyDelete
  9. hei! bongasin sun blogin emilian postauksesta kun katoin että miks näytät niin tutulle, sitte tulin selailemaan sun blogia ja tajusin, että jäit mieleen ilosaarirockista ellien keikalta, kun oot ihan ellien näköinen!! mäkin olin siis eturivissä, mutta toisella puolella vaan:) hahah toivottavasti ei ollu ihan creepy kommentti mut tuli itelle vaan niin semmoinen wtf-kokemus :'DD

    niin ja tosi kiva blogi sulla, ihania kuvia! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei vitsi, olisit nähny mun naaman, ku luin tän kommentin! Hymy oli varmaan korviin asti :---------D <3 Ihana ! Oon kuullu pariin otteeseen tota Ellie-kommenttia ja ei sitä voi ottaa kuin älyttömän suurena kohteliaisuutena! Saati vielä se että oon jääny mieleen tolleen, aww.

      Kiitos ihan älyttömästi ! <3

      ps. Ellie eturivista = ihan parasta B)

      Delete