Sunday, November 16, 2014

electric blue

Lupasin laittaa vielä asukuvaa torstailta, kun olin bloggaajien VIP-illassa Mick'sissä. Lisäksi kuvasin samaisesta tapahtumasta saadusta goodie bagistä löytyneitä juttuja.




131114C

Mullahan oli siis päällä 2€:lla viime viikolla kirpparilta ostettu h&m:n mekko, joskus 6 vuotta sitten lastenosastolta muistaakseni Lindexiltä ostettu takki ja maailman surkeimmassa kunnossa olevat Kenkämeklarista kahellakympillä ostetut maiharit :'D Oon kyllä niin fiilispukeutuja, että ei mitään rajaa. Tyyli saattaa hyvinkin vaihtua päivittäin :')


Goodie bagistä tosiaan löytyi mm. seuraavaa:


Noi kupit oli kyllä tosi kiva yllätys! Varmasti tulee käyttöä kyllä noille, toisin kuin ehkä harmaa kajal-kynä sekä marjapuuron värinen kynsilakka saattavat joutua etsimään uuden kodin. Leopardikuvioisen huivin kohtalo on myös hieman epäselvä :p

Tosi kiva kuitenkin, että tähän goodie bagiinkin oli panostettu näin paljon, sillä en todellakaan oottanu että saatas mitään tällasta. Olin tosiaan jo takki päällä poistumassa Mick'sistä, kun mulle kiikutettiin bägiä ihan juosten :'D



English translation: 
This was my outfit on Thursday, when I attended a VIP evening for bloggers in Mick's clothing store. We also received a pretty nice goodie bag, which included 3 mugs, a scarf, some cosmetics etc.

9 comments:

  1. Vouu mikä mimmi ♡ ja tuo lahjakassi oli kyllä superi ja ylitti ihan täysin mun odotukset :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ♥ ! Mää eka mietin et oiskohan siellä jotain goodie bägejä, mut sit aattelin että eikai tämmösessä kaupungisa semmosia jaella, mutta oli kyllä huippu yllätys!

      Delete
  2. Sun hiukset on ihan mielettömät, wau! Ja oli kiva tavata eilen! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos Eve ! ♥ Oli kyllä tosiaankin kiva tavata - ja hei sullahan ne mielettömän upeet hiukset on! :O

      Delete
  3. EIKÄ SIIS sait goodie bagista leopardihuivin!! Se ois pitäny tulla mulle. :D Mä sain varmaan jonkun avaimenperän tuon tilalle ja korun. Terveisin n. 40 leopardihuivia omistava ja niitähän ei ole koskaan liikaa...
    xoxo Mella

    ReplyDelete
  4. Tuo goodie bag oli kyllä niin huippu ylläri! Ei varmaan kukaan meistä ois aatellu että nuin laajan kassin sais mukaan! Niin mielusa ylläri. <3

    ReplyDelete