Sunday, October 12, 2014

one look & diy coffee table




Nähtävästi oon löytäny lempparikengät. Oon jotenkin äärimmäisen hämmentynyt, miten korolliset kengät voi olla noin mukavat, kuin noi on. Yleensä oon äärimmäisen mukavuudenhaluinen, joten en lähde koroilla yleensä ees kaupungille. Noilla oon pärjänny baarissaki ilman ongelmia ♥


Mun isä auttaa mua yleensä kaikkien näitten mun hienojen diy-ideoiden kanssa ja tää seuraava projekti ei ollu poikkeus. Työnjako tosin saattaa usein mennä niin, että mää suunnittelen ja isä tekkee... Maalasin ton sentään ite!









Haaveilin lasista tohon päälle, vaan ois tullu vähän liian kalliiksi, joten tyydyin heittämään ton tarjottimen tuohon pöydän päälle. Lasihyllyt sentään löytyis varastosta ja semmoset ois tarkotus pistää tuohon alempaan tasoon vielä, mutta saa nähä millon saa aikaiseksi. Eihän tuo lavakaan oottanu porukoiden pihalla ku koko kesän ennen ku saatiin jalostettua se jalalliseksi pöydäksi.


ps. Huomenna alakaa se L'Oréalin Skin Perfection Challenge ja mua jännittää hulluna et mitä mun pittää siinä ees tehä ja miten se toimii! Varautukaa joka tapauksessa siihen, että täsä blogissa saattaa olla seuraavien viikkojen aikana normaalia enemmän naamarasva-arvosteluja :'D




English translation:
It seems like I have found a pair of shoes that I can call my favourite. I feel bad for my other shoes, 'cause I always want to wear these.. They are so comfortable !

My dad usually helps me with my diy projects and this coffee table was no exception. I only painted it, but at least the idea was mine :')

10 comments:

  1. Ihana meikki sulla näissä kuvissa :)<3 Jotenkin korostaa entisestään sun kauniita kasvonpiirteitä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiitos ♥ sinä se ossaat kyllä aina piristää kommenteilla, kiitos siitä :3

      Delete
  2. Ihana asu! Noi kengät on niin päheet (:D), vaikka en varmaan ite jetin jalkoineni osais käyttää. Toi pöytä on ihan hullun siisti myös, mistä toi lava on metskattu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa, kiitos :D Lava löytyi itseasiassa ihan omalta pihalta sattumalta kun olin viemässä roskia :---D alakerrassa on joku varaosaliike, niin niiltä jää usein noita lavoja roskisten viereen, joten oon siitä katellu välillä sopivaa yksilöä tähän projektiin ! (Jouduin muuten kattomaan tuon metskata -sanan googlesta :'''D)

      Delete
  3. Toi DIY juttu on aivan mieletön! tuollaisesta olen itsekin haaveillut, aivan ihana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos ! Eikun tekemään omaa versiota sitten vaan ;)

      Delete
  4. Todella nätti asukokonaisuus- niin sun näköinen! Oot kyllä tosi kaunis! :)
    ihan huikeen näköinen pieni pöytä!! Ihanaa yhdessäoloaikaa isän kanssa kun saa värkätä sellaisia juttuja, joista molemmat tykkää :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos ! :3
      Yleensä toi menee kyllä sillain, että sanon isälle et haluisin tehä tämmösen jutun ja sitte se soittaa seuraavana päivänä että täällä ois nyt tämmönen, tuuppa hakemaan :D <3 sukuvika vissiin tämä kaikki-mulle-heti-nyt -piirre ! :'D

      Delete
  5. Ei vitsit ku makia tuo pöytä! Ehkä seuraavaan asuntoon vois väsäillä samanlaisen hmm.. :) ja pakko mainita nuista sun hiuksista et ne on aivan ihanan sävyset!! Luovuin pari vuotta sitten omasta tuhkanvaaleesta blondista ja tällästen kuvien jälkeen alkaa kaduttaa.. :D i love it! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti, meikänki mielestä tosta tuli hieno, tosin mies ei vaan ymmärrä tota yhtään :'''D
      Ja kiitos tukkakehuista. Mää itseasiassa luulin melkein vuosi sitten luopuneeni omasta tuhkan vaaleesta ku päätin lopettaa tyvikasvun värjäämisen.. Noh, näköjään oon oikeestikin aika blondi vaikka en enää värjääkään tukkaa :')

      Delete