Thursday, September 25, 2014

F0000D

First of all, today's look:
sweater - south korea || skirt - cubus || shoes - ebay 
(I was bored with my hair today so this is what happened..)


Tällä hetkellä mua stressaa vähän se että mitä mää tänne postaan, sillä päädyin vihdoin siihen pisteeseen että aion lähteä ens viikolla tutustumaan muihin oululaisiin bloggaajiin! Jännittää vähän, sillä on pelottava ajatus tavata oikeasti ihmisiä, jotka ehkä saattaa tietää mun blogin olemassaolosta...

Mää tietääkseni postaan tänne suht harvoin ruokakuvia, mutta nyt viimeisen viikon aikana oon kyllä saanu osakseni niin hyviä eväitä että ehkä on pakko jakaa kuviakin.



Lauantaina kaverin tupareissa meikän mieleen oli etenkin lihapullat ja vesimeloniin tehdyt jelly shotit ! Muitten mielestä noi oli äkäsiä, mutta mää en kyllä maistanu viinaa ja mutustelin vaan menemään tyytyväisenä...

Maanantaina olin jo vähän kipiä, mutta siitä huolimatta raahaudun uusien huippujen korealaisten ystävieni luo syömään ja kyllä kannatti. Kana-pata-asia oli niiin hyvvää ja kimbap maustuu aina ♥ Keväällä varmaan kyllä tulee yliannostus ..



English:
Been eating a lot of awesome dishes lately! Meatballs and jelly shot watermelons are from my friend's house warming party and the rest was made by my new super nice korean friends~ I've also been a bit sick during this week, but good food always helps. Can't wait to get to Korea to be able to eat those foods everyday ♥

5 comments:

  1. Onko täällä Oulussa joku bloggaajien miitti vai? :D
    xoxo Mella

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo löytyy oululaisten bloggaajien fb-ryhmästä näköjään tämmösiä kivoja juttuja :3

      Delete
  2. En kestä miten söpö oot! :D Noi saparot näyttää niin hyvältä sulla! Ja olin ihan mielissään ku laitoit ryhmään kommenttia, että oot tulossa! Tosi kiva päästä sua näkemään paremmin vaikka joskus ollaankin ohimennen nähty. :) Ja hei jelly shotit on niiiiin parhaita! Mutta miten ne on saatu hyytymään nuin nuihin meloneihin? o___O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww kiitti <3 : D oon vaan koko päivän nauranu itelle ko oon muistanu että tää tukka on tolleen :'''D tosi kiva päästä tosiaan tapaamaan kunnolla ja huojennuttavaa että mukana on tollasiaki tyyppejä ketä oon tavannu aiemmin, ni ei pelota niin paljon :')

      Ja kuulemma melonit on eka ollu kai puolikkaita, sitte on lihat kaiverrettu ulos ja sitte o lyöty jellyt kehiin ja lopulta leikattu paloiksi xP ois vielä siistimpää kyllä jos toi ois ollu punasta eikä vihreetä....

      Delete