Tuesday, July 29, 2014

#mermaidhair

Tiiätteks ku meikä ei hirveesti tykkää siitä, kun blogeissa esitellään joku asu ja sitte siitä on kymmenen kuvaa tyyliin "minä eestä, minä sivusta, minä takaa, minä vähän vinosta..." ja asusta tuli varmasti selkeä käsitys jo sen kolmannen kuvan kohdalla? Jep ja nyt meinaan sitte melkein tehä ite samaa. No ok, en nyt ihan, mutta mulla tulee jo muutaman samaa asua ja omaa naamaa esittelevän kuvan kohalla semmonen olo että NY ON LIIKAA HYI.


Värjäsin tukan semmosella pois pestävällä turkoosilla värillä Qstock-lauantaita varten ja käytiin sitte kuvailemassa sitä sunnuntaina. Meikä ois halunnu kunnon photoshootin ku kerranki oli tommonen tukka, vaan poikaystävää hävetti ku kuvauspaikan ympärillä liikku ihmisiä ... Sanoin kyllä että mua se tässä pitäs hävettää, että varmaan ne mua ennemmin kyyläs tuossa tukassa ja asussa ku normaalin näköstä äijjää kameran kanssa :'D



Oon aina halunnu käydä kuvailee tossa altaalla, tosin tarkotuksena aina oli että olisin kameran takana! Nyt ku duunit on loppu, niin jos ketään siellä ruudun toisella puolella kiinnostaa niin ois kiva käydä kyllä tekemässä vielä jotain photoshootteja tälle kesälle. Esim. jos sattus olemaan vielä oma idea takataskussa minkälaisia kuvia ja missä haluais, niin ois kyllä erittäin siistiä.




English translation:
Had a photoshoot with my boyfriend - it took about 5 minutes 'cause he was a bit embarassed.. There were some random people around and my hair was temporarily turquoise, so I don't blame him :')

I hate the kind of blogs that have about 10 pictures of the same outfit, when you can get the point after the first three pictures. That's why I feel uncomfortable posting this many pictures of my face and outfit. I feel more at home behind the camera.

10 comments:

  1. Ihana asu! :-) Katoin lookbookista että oot nuo niittirintsikat tilannu vissii ebaystä nii typerä kysymys mut miten osasit tilata oikeen koon :---D Oon haikaillu tommosten perään jo jonku aikaa mutta vähä epäilyttää tilata ebaystä ku kuitenki tulee tilattua semmoset mitkä ei istu päälle ollenkaan .. tai sitten en vaa oo löytäny semmosia joissa ois jotenki selkeesti merkattu ne koot :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Ne on Ebaystä ja itseasiassa eka juttu, mitä sieltä ikinä tilasin :---D no siis tommosissa jutuissa mulla on helppo valita koko - pienin mitä löytyy, kiitos ! Sit vaatteet on monesti vaan yhessä koossa ja sitte pitää vaan mittailla josko ne ois itelle sopivia, kun useissa löytyy ne mittataulukot kuitenki sieltä description -osasta. Ja jos ei löydy ni voi koittaa riskillä tai yrittää kysyä viestillä niiltä myyjiltä :3

      Delete
  2. Haha, mä oon miettiny jonku kolme vuotta jo aina ku meen tosta ohi et pitäis joskus käydä kuvaileen tuolla! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo mulla on iha sama juttu, tuntuu et siitä lähtien ku on ekan kerran nähny ton altaan ni on ollu suunnitelmana :')

      Delete
  3. vau ihan älyttömän hienoja kuvia ja tosi makeet hiukset! :)

    http://jct-bloggercom.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  4. ihanat hiukset!! ^^
    sä oot oikee inspiraatio! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awww, kiitos !!
      Ihana kommenttiii~ :3

      Delete