Saturday, March 08, 2014

Birthday


Meikällä oli tossa tasan viikko sitten synttärit ja 25 tuli täyteen, huhhuh. Äiti tosin oli enempi shokissa tuosta luvusta ku minä ite :')

 Oikeestihan mun kemut meinas mennä ihan penkin alle kun iso osa vieraista oli joko kipeenä tai ei vaan muiden kiireiden takia ehtineet saapua paikalle.. Onneks muutamat tyypit sitte pelasti tilanteen viime hetkellä ja mulla meinas oikeesti tulla ihan tippa linssiin kun eka kaverivieras saapui siinä kaheksan aikaan illalla, kun olin suunnitellu että bileet alkais viiden aikaan :''') Loppu hyvin, kaikki hyvin kuitenki !

7 comments:

  1. Ää mää en saanu ees kakkua aikaseks ku en osannu päättää :( varmaan poraan taas koko huomisen päivän niinku viime vuonnaki :') tästä lähtien täytän aina 18!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sarkku toivotti mulle hyvvää ensimmäistä 25v synttäripäivää :'D

      Delete
  2. VOI MYÖHÄSTYNEET ONNITTELUT ♥ mikä ihana herkkukakku♥

    ReplyDelete
  3. love this outfit!
    btw photos are gorgeous!
    P.S. feel free to visit my blog: go-vivi.blogspot.com

    ReplyDelete