Saturday, February 08, 2014

you're my feet on the ground

Juuh elikkäs en tiiä mitä yön aikana tapahtu mutta meinasin saaha slaagin aamulla ko aukasin lookbookin ja meikä se siellä pönötti etusivulla .............

Eipä siinä, itekki olin tyytyväinen tuohon asuun, mutta kieltämättä vähän yllätti.

Jos kenkiä ei lasketa, ni on muuten 9€:n asu. Benettonin neuleen oon ostanu joskus kirppikseltä 1€:llä, kauluspaidan esittelinki jo eilen (3€) ja legginsit on h&m:n lasteosastolta 5€:llä ja kiikarikotelo on iskältä saatu... :')

Tässäpä vielä toinen - ei ihan niin menestynyt - asu. Näkyy uus hattuki kunnolla:

paita, 5€ - Seppälä // kukkamekko - yesstyle.com

Torstain ostoskierroksella näkökenttään osui H&M:llä yhet kivat kiilakorot 3€:llä. Noh, meikä oli siinä vaiheessa pistäny jo rahhaa palamaan omasta mielestä liikaa, joten kengät jäi kauppaan. Eilen sitten satuin olemaan kaupungilla poikaystävän kanssa ihan muissa asioissa ja aloin miettiä että mitäs hittoa, miksi mää en ostanu niitä kenkiä?? Onneks ne ootteli mua kiltisti siellä edelleen kun menin takas :') Mieskin ootteli kiltisti sillä aikaa ku sovitin kenkiä vielä varmuuden vuoksi < 3

4 comments:

  1. Haha, en kestä, mulla oli tontapaset kengät (ilman peep-toeta) seiskaluokalla eli vuonna 1996. :''')

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, niinhän se muoti kiertää :') itellä oli vuonna -96 vaa lenkkareita (menin vissii sillo ekaluokalle...), joten tää on tommosten kenkien kans mun eka kierros :--D

      Delete
  2. I love the second outfit:) so cute.

    ReplyDelete