Friday, January 10, 2014

whatever

Hah, eipä menny kahta kuukautta siihen että sain seuraavan postauksen aikaiseksi!

Vaikka uus kaukolaukasin meniki jo tilaukseen, ni helpottaa hieman ku kotona on joku, jonka voi pakottaa kuvaamaan asuja < 3

Molempien asujen paidat on H&M:ltä, mutta taitavat olla lähes ainoita juttuja, mitä oon ostanu vähään aikaan muualta ku Ebaystä. Koreassa oli tosiaan niin paljon kaikkea kivaa, että sen jälkeen kotimaan kauppojen tarjonta on tuntunut aika tylsältä.

Kuvvailin sitte tännään mun tän hetkisiä lempparikosmetiikkajuttuja, joista suurin osa onki tosiaan joko Koreasta tai Ebaystä:



The Face Shop oli ihan mun lemppari Koreassa kosmetiikkaostosten suhteen ja sieltä on tässä kuvassa näkyvä kulmaväripaletti sekä kulmakarvavaha. Jotenki tuntuu että en ikinä löydä oikeen sopivia kulmakarvatököttejä Suomesta, mutta Koreassa valikoima olikin sitte ihan eri luokkaa.

L'Orealin Volume Million Lashes on ihan Citymarketista ostettu, mutta silti ehkä paras ripsiväri mitä mulla on ollu ainakin tuuheuttavuuden suhteen. Niin ja kuvassa tosiaan myös Ebaystä ostettu leopardikuosinen eyeliner - noi tommoset tussimaiset kun kuluu ja kuivuu niin äkkiä, niin tulin siihen tulokseen että ehkä ostan niitä alle eurolla netistä, enkä kalliimmalla kaupasta. 

 

 -Shu Uemuran poskipunat on vaan parasta, joten piti täyttää varastot Incheonin lentokentällä.

 -The Face Shopista ostin myös parhaan korostushohdevärin mitä mulla on ikinä ollu.

-Talven tullessa mun naama rapisee irti kiitos ilman kuivuuden, joten Max Factorin Whipped Creme -meikkivoide oli enemmän ku tervetullut mun meikkilaatikkoon. Tavalliset voidemaiset meikkivoiteet nimittäin tuntuu rullautuvan heti pois meikän kuivahtaneesta naamasta 8(

Turkoosin Gina Tricotin hilelakan sain joululahjaksi ja tuon punasävysen ostin - yllätys yllätys - The Face Shopista. Noi molemmat on tällä hetkellä ihan mun lemppareita ku niitä laittaa useamman kerroksen. Tosin siinä on se huono puoli, että aikaa kuluu melko reilusti, jos meinaa saada hyvän glitter-pinnan kynsiin.

 Pari mun lempparikaulakorua vielä:
Ensimmäinen Koreasta, toinen Ebaystä :3


Olipa muuten ihana ottaa tänään pitkästä aikaa kamera käpälään ja kuvata ees jotain. Tästä se lähtee!

2 comments:

  1. Hi ! Very good photos !
    There are two contests on my blog if you want to participate :D
    Kisses <3

    http://www.theladyjersey.com

    ReplyDelete