Monday, January 20, 2014

S: who is in your heart now?


Asujaaaaaargh.


No siis nyt on taas näitä päiviä ku mulla on monta asua tänne lätkästäväksi, mutta musta vähän tuntuu että pitäs olla kyllä muutakin. Kevät tuu jo pliis? Kuvausinspis nimittäin palaa varmasti, kunhan tuota aurinkoa alkaa näkyä vähän enemmän! Tää on just tää aikaa vuodesta ku on -25 astetta pakkasta ja tekee mieli vaa kattoa telekkaria viltin alla 8( Kirjottaminenki on ihan tuskasen vaikeeta ... Mutta hei, jottain oon sentää saanu aikaseks - oon siivonnu! Tässä pari instagram-todistetta:

 
Nonee oiskohan tää nyt mun blogihistorian laimein postaus, ni sitte ois vaan suunta ylöspäin?
 

ps. Jos ette oo vielä huomannu asujen perusteella, niin nää Koreasta 14€:llä (heheh, joo joo, ostin woneilla enkä euroilla.......) ostetut kengät on meikän ihan lempparit:

6 comments:

  1. Postausidea: haluisitko esitellä sun meikit ja varsinki ton säilytysjärjestelmän meikeille :)? Mistä oot hankkinu noi kaikki säilytysrasiat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei hyvä idea, etenki jos tosiaan jotaki siellä ruudun toisella puolella kiinnostaa ! :3 oikeestihan mulla on suurin osa jotain ihan random laatikoita tossa, mutta käytössä on myös tommonen isompi läpinäkyvä Ikean boxi missä on monta eri osastoa.

      Delete
  2. Hei olin tulossa ehdottaan samaa postausideaa, muakin kiinnostais sun meikkikokoelma & säilytys! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei hyvä juttu, jee! Oon itekki mielissään ku pääsee kuvailee noita juttuja ja ihmisiä vielä kiinnostaaki <:

      Delete
  3. Kiinnostais kuulla kans siitä sun Korean matkasta, jos haluat siitä kertoa! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuolla alempana olikin siitä kuvaspämmiä, mutta tais olla että en sen kummemmin siitä kirjotellut. Musta tuntuu että ois siitä matkasta niin paljon sanottavaa, että en osaa supistaa sitä mihinkään järkevään tekstimuotoon :c

      Delete