Tuesday, August 27, 2013

S: I feel like I'm dreaming again


Syksy tullee !

Mielenkiintoisia aikoja, entinen elämä tuntuu jäävän taakse ja yks jännittävä matka ois edessä. Asiasta enemmän sitten ku oon ite sisäistäny asian ensin.

Oon uusinu kämppää tässä melko mielissäni ja pistän kuvia sitte kans, kunhan oon saanu viimesetkin tavarat järjesteltyä paikoilleen.

Tämä viikko lomaa ja sitte koulu. Jotenki hirvittää, että mitä jos se onki tosi vaikeeta nyt toisena vuonna. Ekan kuukauden lukujärjestys näyttää siltä että on 8-16 koulua joka päivä, joten ei oo ihme että vähän pelottaa.

Jotta tää postaus ois vielä enemmän sekava, niin seuraavaksi luvassa Instagram-osio:

 Kaikki varmaan tietää että Oulun kaupungin keskusta on tällä hetkellä täynnä ruusuja. Käytiin äitin kans pällistelemässä noita sunnuntaina ja syötiin myös jätskit. Tulin siihen tulokseen että iso pallo on ehkä liian iso 8( Mutta minttusuklaa on silti hyvvää !


 Mintusta puheen ollen, kaverini Mintun perheessä on uusi karvainen kaveri nimeltä Peppi ! Ihana hauva, vaikka saattoki pissata mun valkoselle matolle .... Käytiin kuvaa tuota ja meikä täsä samalla just käsitteleeki niitä kuvia :3


 Koululla oli selkeesti joku juoni Applen kanssa, kun meille annettiin ipadit kesäksi lainaan - piti nimittäin pistää säästöt likoon ja käyä hakemassa tommonen omaksi.  KACHING!! :c

Tuo mini on kyllä kätevä ku kulkee helposti mukana, sillä mun puhelimella ei paljo surffailla ko se on semmonen että voi soittaa ja tekstata ja hätätilanteessa kattoa facebookin. Oon hoitanu hulluna työhommia tuon padin avulla, vaikka mun veli kokoajan haukkuuki mun pädiä :'D


Ja aina kannattaa valittaa ... Ainaki jos on syytä siis. Sain tuliaiseksi semmosen poksutikkarin, mutta se poksujauhe oli sulanu semmoseksi yheksi isoksi köntiksi :c Laitettiin palautetta eikä ootettu ees mitää vastineeks, mut sain sitte läjän karkkia ^_____________^


Viimeisiä Ebay-ostoksia odotellessa - sitte alkaa semmonen säästökuuri että katotaan ostanko ees ruokaa :'D

4 comments:

  1. Missä olet kun et kirjoittele mitään ;_;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nyt kirjotin ! Mutta ihana ku joku kaipas<3 Olin super väsy ja kiireinen, mutta nyt sain vihdoin tietokoneen auki :3 Vielä ku sais kameran käteen ...

      Delete