Monday, August 05, 2013

S: My baby is back !

Mun kamera on kotona < 3 On ollu itseasiassa viikon ja kolme päivää, mutta eihän mulla oo taas näköjään ollu aikaa tehä mittään muuta ku töitä. Viimeset kaks viikkoa vääntäny ja kääntäny asioita vaikka kui, mutta nyt onneks alakaa taas tahti kevenee.


Tässäpä ois nyt sitte niistä edellisen postauksen Ebay-ostoksista koostettuja asuja:

Vihiriä mekko on ostettu joskus vuonna X Thaimaasta, laukkuna oli isin vanha kiikarikotelo ja niittirintsikat tuli tosiaan Ebaystä. Kengät on myös suht uuet - Haloselta parilla kympillä :3



Taas vanahoja vaatteita - petrolin sävynen paitamekkoasia on ostettu ehkä 2007 Vilasta, hattu 2009 Tokiosta ja Ellie Goulding -kangaskassi on sentään uus ja ite tehty.


Ja viimesenä pitkä trikoohame Ebaystä (n.6€), keltanen vyö mulla on ollu varmaan jostain ekaluokasta asti ja paita on Gina Tricotn alesta n. 5€:llä.

Niih, pittäisköhä tää blogi herättää oikeesti henkiin? Tietenki pikkuse tässä hidastaa se, kun ens kuussa mulla ei enää oo kämppistä eikä työpaikkaakaan löydy, joten oon pikkusen pulassa rahojen kanssa. Tämmösessä tilanteessa huomio blogia kohtaan saattaa hieman lipsua ... Mutta hei, jos tätä vielä joku lukee niin tsempatkaapa mua jatkamaan tätä, jooko ! :3

14 comments:

  1. Ihanan raikkaat nuo ensimmäiset kuvat :) En ollu aiemmi ajatellu että niittirintsikat pystyis jotenki järkevästi yhdistämään arkiasuun, mutta sulla ne toimii! Missä viimeisen asun kuvat muuten on otettu, onko tuo joku hylätty rakennus?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos ! :3 Mää luulen et noi toimii tälleen ko ei hirveesti tuota varustusta oo, mut voisin kuvitella et jos ois enemmän ni näyttäs helposti vähä mauttomalta :B

      Ja hei, se on kuule Teatrian piha noissa viimesissä kuvissa :'D

      Delete
  2. JATKAJATKA!! Harmittaa kun tässä blogissa kirjotellaan niin harvoin :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mua oikeesti harmittaa melkeen ku oikeessa elämäsä on nii paljo mutkia että se vie tältä online-harrastukselta aikaa ja energiaa :'D Kyllä mää jatkan, pitäs vaa jatkaa aktiivisemmin :3

      Delete
  3. Tsemppaan jatkamaan jee! Piti ihan tulla kommentoimaankin ekaa kertaa sillä melko uusi lukija olen niin olishan se kiva jatkossakin lukea enemmänkin postauksia :> Vaikutat tosi kiinnostavalta tyypiltä ja pidän sun tyylistä todella paljon, asukokonaisuudet on aina ihanan persoonallisia ja monipuolisia ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiitos ^_____^ Kyllähän sitä aina jaksaa jatkaa ihan uudella energialla kun kuulee noin kivoja kommentteja. Se myös piristää, kun huomaa että tänne löytää uusia lukijoita vaikka oonki kirjottanu hävettävän vähän viime kuukausina !

      Delete
  4. Tämä on yksi niistä blogeista, joita oon seurannut "aina" eli jostain vuodesta 2008 asti. Olisi tosi harmi, jos et enää jatkaisi :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Don't worry, ei meikä lopeta ! Ihana kun tätä jaksetaan seurata mun maailman surkeimmasta päivitystahdista huolimatta, kiitos <3

      Delete
  5. oi miten ihana tuo ensimmäinen asu!

    ReplyDelete
  6. Ihan mahtavaa! Kun noita rintsikoita alko näkyyn kaupoissa (ja blogeissa) mietin itsekseni, että miten noi voi ikinä yhdistää olematta liian...paljastava. Mutta tässähän oli jo kaksi ihan mahtavaa asua! Tsemppiä raha-asioiden kanssa, kyllä kaikki järjestyy, vaikka sitten kaurapuuron avulla ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, hieno juttu kuulla että oon onnistunu :3
      Ja kiitos tsempistä - sitä tarvitaan ku oon jo valmiiksi säästäny ruuasta ni en tiiä mihin pittää seuraavaks vielä ryhtyä :'D

      Delete
  7. Toi kiikarikotelon muuntaminen olkalaukuks on muuten älyttömän hyvä idea! Vois itekin kokeilla joskus yhdistää iskän vanhan kotelon johonkin asuun. :D Sulla on aina niin ihania asuja ja upeita kuvia, tykkään!

    http://velvetmistiness.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nonee, pistäppä idea toteutukseen :3

      Ja hei kiitti hulluna kehuista ! <3

      Delete