Thursday, July 18, 2013

S: ASDFGHJKL.

Oon niin raivoissani mun kameran takia ! Soitin siis Oulun Kuvaan viime viikolla ja sieltä sanottiin että mun kameran osat on valmiina ja se korjataan tänään. Eilen laitoin viestiä että saanko kamerani tiistaiksi, koska tarvin sen ehdottomasti. No siihen viestiin vastattiin että osat tuleekin vasta 23.-24. päivä, eli silloin kun mun ois jo pitäny saaha se kamera ! Mitä hittoa?!?!?!?!? Hienoo ku tieto on joka kerta eriä kun sinne ottaa yhteyttä. Oon soitellu jo kuluttajaneuvontaan, sillä esim. mun työharjottelu vaatii kameran. Kerrottakoon muistin virkistykseksi, että vein kamerani alunperin huoltoon 11.6. ja Oulun Kuvan mokan takia huoltokäsky myöhästyi yhdeksällä päivällä. Jos ne ois seuranneet sähköpostiaan asianmukaisesti, kamera ois jo mulla.


 "Kevyempiin" aiheisiin palatakseni, voin kertoa että saatoin vihdoin rekisteröityä Ebayhin... Ainakin lompakko voi helposti keventyä tämän takia -.-'

Oon hamunnu pitkään noita niittirintsikoita, joista en oo kyllä vielä yhtään varma mihin noita yhistän. Alle 15€:n hinta sai kuitenki klikkaamaan ne testiostokseksi Ebaystä :')

Pitkää harmaata trikoohametta oon metsästäny kissojen ja koirien kanssa keskustasta, mutta ah, kuinka helppoa - klik ja klik vaan niin tuo on mulle tulossa jostain Kiinasta n. 6€:n hintaan.

9 comments:

  1. Mulla ihan sama noiden rintsikoiden kanssa. Mitenkään en tiedä mihin sellaset yhdistäisin, mut ootan innolla mihin sä oot päättänyt ne sit yhdistää! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oon keksiny muutamia ihan kivoja comboja noitten kans, kattos ny jos sais niitä blogiinki asti *__*

      Delete
  2. voi ei, kai sä saat jotai korvausta ? :( ihan kakka homma tuollanen!

    ja EBAY <3<3<3 siellä shoppailu on paljon kivempaa ku kaupoissa kiertely hehehee B)

    -elmu

    ReplyDelete
    Replies
    1. No en saa ja makso vielä enemmän vissii ku piti -.-

      Delete
  3. Hei linkkaisitko tuon hameen myyjän? Samanlainen hame ois hakusessa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.ebay.com/itm/390621799963?var=660147651162&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

      toivottavasti löytyy vielä, meikä taas ollu hereillä näitten kommenttien kanssa... :'(

      Delete
  4. Missä sä oot työharjottelussa? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valokuvaaja Marjo Väisäsellä :3

      Delete