Friday, June 07, 2013

S: I'll get us through the check points

Asuja ja nasuja:


Jeppisjee, tuosa jottai linjaa (eli laidasta laitaan, hieno linja ...) minkä näkösenä oon taas huidellu kylillä menemään !


Ja kaikki rakastaa luontokuvia :''D Ainaki meijän äiti rakastaa, se o aina yhtä mielissään ko esittelen sille kukkakuvia :'3

Eipä siinä, oon töitä teheny, kuinka tylsää kerrottavaa. Tosin oon tehny myös jänniä töitä ja jottain yöllisiä erittäin jänniä retkiä, mutta niistä lissää toisella kertaa >8)

ps. Kuunnelkaa Say Lou Lou -kaksosten Julian &Maybe you kappaleet - mää oon ihan rakastunu !

3 comments:

  1. Ihanat värit tossa ekassa kukkakuvassa! Peeäs miksei mulla oo asukuvia :'(

    ReplyDelete
  2. You look stunning. Such an amazing outfit, sweetie ^__^

    Many kisses,


    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete