Sunday, May 19, 2013

S: breathing you in when I want you out

KESÄÄÄÄ !


Siinäpä ois asuja useempiki kuluneelta viikolta - ajalta ennen näitä helteitä ! Viikolla tarvi vielä sukkahousuja, nyt taas oon viipottanu kolme päivää sandaaleissa. Aika on kulunu sekä pihalla että parvekkeella ja oon koittanu ottaa kaiken irti tosta lämmöstä, koska Suomen kesässähän ei koskaan tiiä kuin kauan tätä kestää ...

Harmittaa ku ei oo ehtiny ottaa näitten lämpimien päivien asuista kuvia, mutta pidetään peukut pystyssä et jos näitä tämmösiä päiviä kuitenki ois vielä eessä !

Kamera pitäs edelleen kuskata huoltoon, mutta otin kuitenki vähän kuvia uusista jutuista:


Ekat kynsilakat on Seppälästä. Muut oli lahjoja, mutta ton mustan ostin saamallani lahjakortilla. Se on muuten ihan käsittämätöntä ku on jonnekin lahjakortti, ni ei sitä sillon löydä varmasti mitään :c

Kaksi vanhaa Essien lakkaani saivat seurakseen ihanan vaaleanturkoosin kaverin, Where is my chauffeur?in. Lila kulkee nimellä Nice is nice ja tuo maailman ihanin nudelakka on Brooch the subject.

Kun nyt kosmetiikasta jauhetaan niin kerrottakoon että kävin tuossa pikkusen reissun Torniossa ja Haaparannalla ja ostin ihanan lilahtavan huulipunan. Noh, ehti mulla olla se pari päivää, kunnes katosi mystisesti mun repusta perjantaina. Ärsyttäää ! Haaparannan Skopunktenista lähti mukaan myös nää sandaalit alle 10€:llä:


Hohhoi, tulipa taas sekavaa settiä, mutta nii se on tämän ihmisen pääki sekava.

4 comments:

  1. Äwww, söpöliini, mistä toi Star Wars -paita on??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seo h&m:ltä, mut oon tainnu ostaa sen joskus yli 3 vuotta sitte :c

      Delete
  2. YYYYY oot kohta lookbook julkkis♥ ihan törkeen ihania asuja♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, oispa siistiä <3 XD Jos joku vielä suostus ottaa mulle noita kuvia ...

      Delete