Sunday, March 31, 2013

S: make a wish

Erään vähän uusavuttoman, mutta ihanan ystävän toivepostaus: nukanpoistaja

Käytiin tuossa viikolla kirpparilla ja spottasin kaverille kivan paidan. "Njääh, en mää ku tää on näin nukkanen mutta ois muuten kyllä tosi kiva :c" Meikä siihen että "OSTA, MEIKÄ VOI POISTAA SIITÄ NUKAT!". Kaveri katto mua silleen "Ö.ö ok" ja kiikutti hyväuskoisena 2€ paidan kassalle :')
Tuoltahan tuo paita siis näytti joka puolelta, mutta alle 10min käsittelyn jälkeen muutos oli todellakin nähtävissä:
Suosittelisin käsittelyä myös, jos on viemässä tavaraa sinne kirpparille, nimittäin paremminhan ne vaatteet lähtee ostajan matkaan kun ne ei oo hirveän nukkaisia :3


Niin ja mikä tämä "käsittely" siis on? Monet varmaan tietääkin tämmösesta nukanpoistamiskoneesta, mutta postausta toivottiin siltä varalta kun "On niitä yhtä pöljiä ku mää varmaan enempiki!"..

Mun oma on äitiltä peritty ikusuuden vanha härveli, mutta muistaakseni Obh Nordicalla on tämmönen valikoimassa (äiti tais ostaa nimenomaan sen uuden ja anto mulle vanhan...) ja hintakaan ei tainnu olla kuin kymmenisen euroa? Tuo tavallaan leikkaa ne ulkonevat nukat pois vaatteesta ja niin vähän kuluneet vaatteetkin voivat saada uuden elämän :')

13 comments:

  1. Mää kattelinki perjantaina että mikä ihime tuo on siinä olkkarin pöydällä... : D En sitte tajunnu kysyä.

    -Tupsu

    ReplyDelete
  2. uuu ompas kätevä! tuommonen pitää hankkia :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei jes, eipä menny siis hukkaan tämä postaus :'D

      Delete
  3. Kuka lie vähän uusavuton ja pöljä. Ootte hassut :)

    ReplyDelete
  4. Oh noes taitaa olla ostosreissu edessä, kiitti vinkkauksesta! Minulla vaatteisiin kertyy nukkaa aina kainaloihin ja alaselän kohdalle... o_o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, myyty :---D Tästä hyvästä Obh Nordica sais kyllä lähettää mulle tommosen uuen ku veikkaan että toi vanha ei enää kovin kauan elä 8(

      Delete
  5. Oon aina miettiny että pittäis ostaa tuommone, mutta en oo tajunnu että ne nuin hyvin oikiasti toimii!

    ReplyDelete
  6. TÄÄ MUUTTI MUN ELÄMÄN. Noei. Ihan.

    http://jeminafredriika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. minä oon käyttäny ihan tavallista höylää (siis semmosta ihokarvojen poistoon tarkoitettua) ja hyvin on lähteny nukat silläkin ^_^

    ReplyDelete