Friday, March 08, 2013

S: I hate every single stupid word you say

np. Pink - True Love

Ku kaikki muu tuntuu olevan niin surkeeta, niin sillon on ihanaa kun on tää blogi.


Sain Hannalta ja Niinalta macaron-leivoksia synttärilahjaksi, mutta koska näin manteliallergikkona en voinu niitä syyä, niin oon keskittyny lähinnä niitten kuvaamiseen ja muille syöttämiseen. Hanna tänään toteski että se varmaan joskus tappaa mut vahingossa ku se ei ikinä muista mun allergioita :c Mutta joo, mää oikeesti voisin erittäin mielelläni kuvata työkseni jotain ruokamainoksiakin :')


Oon unohtanu laittaa kuvaa muutamista uusista ostoksista:


Woohoo, 2/3 näistä on kirpparilta, hyvä minä ! Tänään löyty JC:n turkoosi paita/tunika 3€:llä ja toi sininen sailor-vibahtava paita löyty joskus aiemmin 2€:llä. Valkonen pitsilirppupaita on henkkamaukan nettikaupasta tilattu ja hinta tais olla 9€:n pintaan. Voi olla että mulla on joku turkoosi-ihastus nyt menossa !



Seppälästä löyty alesta tää super ihana Tiia Vanhatapion malliston huulipuna, 2,50€. Kukkapanta tosiaan ite räpelletty :3


Meikälle kyllä tuottaa materian lisäksi onnellisuutta omasta mielestä onnistuneet kuvat asioista. Jotain hyvää tänään siis !

8 comments:

  1. oon miettiny ton pinkin sävyn hankkimista.... mulla on jo se punainen nimittäin : D en vaan tiedä osaanko käyttää pinkkiä huulipunaa... Ihana toi seiloripaita♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Osaat, oon varma että sopis sulle hyvinkin ! :3

      Delete
  2. No ainaki sait silmäherkkua jos et muuta :-----) Mun seurassa sää elät vaarallisesti eikö oo mukavaa!

    ReplyDelete
  3. oisko mullekki yks makarooni ;_;

    -elmz

    ReplyDelete
    Replies
    1. On niitä vielä ! Mutta en tiiä kauanko ne on hyviä :c

      Delete