Friday, February 22, 2013

S: LOOKBOOK & COLORSMASH



Haha, saatiin Hannan kanssa tänään "hyvä" idea - mennään lookbookkiin ! Saa nähä mitä tuosta tulee :') Hypettäkää ees joku meikää ni ei oo näin noob-olo ton kanssa ........

Testailin tänään myös yhtä uutta kivaa juttua mun clip-oneihin:
Mää en tiiä oikeestaan mitä näitä nyt on markkinoilla muilta merkeiltä, mutta tuommosen pesussa pois lähtevän shokkivärijutun hommasin kuitenkin tukusta. Violetti tai pinkki ois ehkä ollu se ennalta-arvattavin valinta mulle, mutta päädyin kuitenkin tohon turkoosiin ja onneksi päädyinkin. Meikästä ainaki näyttää super kivalta ja just ku toi väri on klipsipidennyksissä, niin eipä tarvi heti olla pesemässä poiskaan :3

Tukkaa siis hinkataan tohon luomiväriä muistuttavaan purkkiin ja sitte vaan lakka päälle ja valmis ! Erittäin helppo homma.

8 comments:

  1. Linduzki teki ton ihan oikealla luomivärillä ja näyttää myös sillä lailla kivalta; http://linduzki.blogspot.fi/2013/01/diy-hairdye-w-cheap-eye-shadow.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, niimpäs näkyykin ! Ei meikälle taas tullu mieleenkään että tuon vois tehä noin, mutta näyttää toimivan. Pitänee sitte ite kokeilla josko tuo hiuksiin tarkoitettu irtoais ees paremmin.

      Delete
  2. Kyllä kivalta näyttää väri ja erityisesti tykkään miten aistikkaasti nuo blingit on aseteltu tuon vikan kuvan taustalle! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, olitpa hyvä asettelemaan niitä 8D

      Delete
  3. Ihana tuo laukku! :) Oon pitkään kytänny iskältä samantapasta, mutta ehkä jostain ebaysta löytyis korvaava.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ! Itseasiassa just mun iskä tunki mulle ton kiikarikotelon :'D

      Delete
  4. minä hypetin♥ t. lookbook-koukuttunut

    Ihana paita muuten!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos <3 ! Tuo lookbook ossaa kyllä masentaa kans ku siellä on niiiin upeita juttuja että kaikki omat yritykset vaikuttaa tosi surkeilta ainaki meikän tapauksessa :''''D

      Delete