Monday, February 18, 2013

S: all smiles and sunshine

Kuten kuvasta näkyy tänään oli aurinkoinen päivä. Ystäväni Hanna totesi että aurinko selkeesti lataa meikän akut, ja niin se kyllä onki - meikä rakastaa kevättä ! Oon jaksanu sekä siivota että kuvata tänään, joten ei voi olla huono päivä.

 
 ( Saatoin myös innostua vähän liikaa tekemään kuvakollaaseja ... ) 

Muistaakseni oon joskus vouhottanu täällä blogissa tuosta Maybellinen Instant Anti-Age The Eraser Eye -meikkijutusta? (Turhan pitkä nimi ehkä tuotteella ..) Tosiaan, toi on ollu mun yks lempparimeikki jo jonkin aikaa ja kyllähän ne pikkuvirheet ja tummat silmänaluset häviää ku pyyhekumilla pyyhkis.  
 
Tuossa taannoin sattui kuitenkin semmonen tapaus, että olin just ostanu uuen tuollasen ja sen pakkaus alkoi heti hajota käsiin :c Tuon tuotteen kohdalla se tarkoitti sitä, että koko homma meni käyttökelvottomaksi. Olin tietääkseni käsitellyt tuotetta asianmukaisesti, joten otin yhteyttä asiakaspalveluun. Joskushan niitä sattuu että virheellisiä tuotteita pääsee myyntiin jne. 

Asiakaspalvelussa Maybellinellä/Lorealilla oltiin tosi ystävällisiä ! Se kyllä aina pelastaa päivän ku saa hyvää asiakaspalvelua - lähetin toimimattoman tuotteen heille ja takaisin sain uuden samanlaisen + lahjaksi ripsivärin, jee ! Oliskin pitäny just ostaa uus vedenkestävä yksilö, joten erittäin hyvään saumaan sattui tämä :3 Aina kannattaa siis muistaa antaa palautetta jos joku juttu ei toimi.


Niinku muka kollaasit ja meikkijutut ei vielä riittäis, niin tässäpä vielä mun toinen lemppari/jokavuotinen sijoitus: 
  
Anna Suin irtopuuteri maksoi Strawberrynetissä 38,50€. Mää oon yrittäny käyttää vaikka mitä mm. MaxFactoria, Rimmeliä ja Lumenea, mutta helekkari, ei oo tän veroista ! Varsinki näin talvella ku mun naama on kuiva ku autiomaa, niin ahistaa maailman eniten tuputella naamaan raskasta ja kuivattavan tuntuista irtopuuteria. Tää on vaan aivan omaa luokkaansa verrattuna muihin käyttämiini - ihan ku silkkiä silittäis naamaan. Pehmeästä vipasta ja ihanasta tuoksusta tietenki aina plussaa, puhumattakaan tosta boxista, joka oli näköjään uudistunutkin edellisen hankinnan jälkeen :3


Ja jotta meikän pölijä naama ei pääsis unohtumaan, niin sielläpä seki on tuossa viimesessä kollaasissa.

Tää kevät niiiin inspiroi mua - oottakaa vaan, kyllä tästä taas ihan aktiivisesti päivittyvä blogi saadaan ! ~ < 3

4 comments:

  1. "...ja tummat silmänaluset häviää ku pyyhekumilla pyyhkis."
    "... ihan ku silkkiä silittäis naamaan."

    :DDDDDDDD oot ihana!

    teevee:elmuski

    ReplyDelete
  2. Upeita kuvia! Niitä on muokattu tosi hienosti.

    ReplyDelete