Wednesday, February 06, 2013

S: alive and well

Jep jep, tätä elämää tässä harjotellaan edelleen. Sehän on ihan perus että joulu/tammikuu on inspiksen suhteen ihan surkee, ku on niin pimeetä ja kylmää. Huomaan itessäni sen, että ku helmikuu pärähti käyntiin ja aurinkoaki taas näkee, niin ihan sormet syyhyää päästä blogin kimppuun ! Syyhyttäs kyllä yks uus objektiivikin, mikä saattas sitte vielä lisätä kuvaamisinnostustakin .. Meikällä ois kyllä suunnitelmissa yks ihan superi matka, että saa nyt sitte nähä mihin tässä päätyy kaikki rahansa lopulta käyttämään.

Nojoo, kameran kanssa meillä ei oo nyt ollu niin kovin lämpimät välit lähiaikoina, mutta vaikka mulla onkin puhelimessa maailman huonoin kamera, niin sillä on tullu otettua jonkin verran kuvia.  Instagramiahan tuohon mun luuriin ei ees saa, joten täyty ihan ite laittaa noi hipsterifiltterit tän postauksen kuviin 8)


1. Oon leikkiny mun "uuella" tietokoneella. Onhan tuon hankkimisesta jo joku kuukausi, mutta onhan se ihana.
2. Unohin vouhottaa ku tehtiin kämppiksen kans tupareihin tissi/pylly-pipareita.
3. Ennen joulua olin maailmanlopunbileissä. Piti olla foliohattu !
4. Oon syöny salaattia ...... Oon siis opetellu, koska ennen rehut ei oo oikein maistunu. Chorizosalaatti on jees ! 
5. Leima oli tosi ällö ku se oli kelmussa, mutta
6. nyt se on parantunu hyvin :3 Omasta kyljestä on muuten hyvin hankala ottaa kuvaa.



1. Oon täsä ootellu h&m:n paketteja päivänä jos toisenakin, ja sieltä on ilmaantunu mm. leoperttihousut ja valkomustat ballerinat. Molemmat tais olla jotain 9,95€. Anteeksi hieno vessaposeeraus.
2.Oon hengannu mun pöljän veljen kans aina sillon tällön. Käytiin yhessä mm. ottamassa ne tatskat.  
 3. Tänään saapui postissa meikän joululahja, joka osoittautuikin haarniskaksi ! Mitä mieltä ootte, Y/N?
4.Oon joskus jaksanu laittaa rusetinki kaulaan kouluun, mutta arvatkaa vaan onko niistä hienoista asuista sitte ikinä kuvia?? -.-
5. Tein tommosen feikkipolaroid-sydämen ottamistani kuvista mun seinälle, oon ylpee siitä !
6. SAATIIN MEIJÄN HAALARIT. Onko se viininpunanen vielä muotia?



1. Ja hei koulu - piti tehä grafiikat älypuhelinsovellukselle ja mää tein kissatamagotchin :--D Kiitos yhelle pöljälle avusta fiksun idean kanssa.. 
2. HÄNTÄ. HÄNNÄ. HANNA. Ollaan ärsyttävät paita ja peppu varmaan koulussa, mutta ollaan ehkä yhtä pöljiä ni tullaan hyvin juttuun. Mitä me tehhään tunnilla ? No leikitään photoboothilla tietenki !! :3



Nonee, nyt ku oon postannu superhuonolaatuisia kännykkäkuvia, niin ei pitäs olla niin paha stressi tulevien postausten kuvien laadusta :'---D

4 comments:

  1. Hei mitä, mulla on mennyt ihan ohi jotenkin, oot jossain korkeakoulussa? Mitä sä opiskelet? :3 Kauhea ikävä sun postauksia, kiva kun kertoilit pitkästä aikaa juttuja :)

    ReplyDelete
  2. AMKissa ollaan, kuvallista viestintää yritetään opiskella ! :') Aika vähän sitä on varmaan tullu mainostettuakin täällä, kun muutenki tuo postaustahti ollu suoraan sanottuna olematon. Mutta hei, ihan parasta kuulla että joku on kaipaillut, siitä saa kyllä aina lisää intoa tähän hommaan :3

    ReplyDelete
  3. Yyyh ei haittaa ees tuo photobombkuva mutta tuon kelmukuvan vois tulostaa ja rituaalipolttaa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teikä ja teikän rituaalipoltot :---D

      Delete