Sunday, February 24, 2013

P: Best things in life are free

Otsikko kertonee kaiken. En oo viime aikoina potenu juurikaan materialismionnellisuutta ja ehkä siitä johtuu myös tää hiljaiselo. Jotain pikkujuttuja oon kylläkin hankkinu, joten ehkäpä lätkin niistä kuvia tähän. Ja mun naaman, ettette vaan pääse unohtaan miltä se näyttää peilistä kuvattuna (plaa). 

Tossa oon lähdössä esiintymään James Bond -konsertin uusintaan. Luottomekko on pitsinen ja sen ostin jo ennen ekaa Bondia marraskuussa. Ihanan Pian suosituksesta kokeilin kans Feria Préférencen punasta hiusväriä ja toimii! Mulla on kans uudet blingbling-plugit, jotka on uudet lempparit :3 Muutenpa mun elämä tai ulkonäkö ei ookaan tässä viime aikoina muuttunu.

Koulun, soittamisen ja työnteon lomassa on myös ihan sallittua pitää välillä muutama päivä, jolloin ei jaksa poistua kotoa ja tiskivuoret kasvaa kasvamistaan. Prioriteettina näyttäs olleen Suitsin ykköskausi ja kahvinjuonti.

Mut niin, ne muutamat hankinnat jotka oon joulun jälkeen tehny. Tsädääm!

Uusi luuri! Vanhan ihanan puhelimen rajallisuudet alko kyllästyttää ja Hannan suosituksesta käteen tarttuikin sitten HTC ChaCha. Puhelin löytyi 70€:lla Huuto.netistä, joten varsinaiseen vararikkoon en tän hankkimisen johdosta joutunut.

Iibeistä löyty parit kuoret halvalla. Noi kukkakuoret jostain syystä imee väriä itseensä :(

Hankin myös vihdoin kauan kaipaamani Tangle Teezerin! Leopardikuosissa! Vähän ehkä ärsyttää että tossa on oranssia, mutta ehkä voin elää sen asian kanssa.

Ainoa vaateostos tais olla pikkusen joulun jälkeen Carlingsin alesta. Mulla on tommonen samanlainen liivi myös mustana ja valkonen tuntu tosi hyvältä idealta at the time. Jotenkin nään tän mustan pitsin ja prätkäbuutsien kaverina.

Töistä löyty pari kivaa taulua seinälle 1,50€/kpl. Mun missio on selkeesti saada mun kämppä näyttämään lastentarhalta.

Töistä löyty myös toinen kiva taulu, joka makso 3,50€. Laitoin sen seinälle väärinpäin, koska se näytti typerältä pystysuorassa :D























Crazy Factorylta tilasin tosiaan ne timanttiplugit ja samalla ostoskoriin pääty noi ihanat lintuyksilöt.

Semmosia hankintoja siis. Elämä on aika jännää välillä. En vaan tiedä minkä verran uskaltaisin siitä täällä kertoa ja se ärsyttää. No, toivottavasti saan jotain kivoja kuvia tänne pian, suunnitelmissa ois ainakin yks kuvausreissu kaverin kans jolla kamera pysyy kädessä paremmin ku hyvin. Sitä odotellessa siis!

7 comments:

  1. Lorealin Preference on kyllä ihan paras hiusväri punasille hiuksille mitä oon ite kokeillu :)

    ReplyDelete
  2. Hei on muuten hyvänvärinen tuo tukka nyt! Voitais vähän vertailla näitä hiuksia pääsiäisen huudeilla jos et oo kiireissäs, saattaisin päästä kyllään sinne ku on vähän lomaa! :-)

    ReplyDelete
  3. sufy: Jep, ainakin paras mikä on tähän mennessä käteen osunu :)

    Piu: Joo! Mulla oli alustava plääni suunnata Ouluun pääsiäiseks mutta jos en jaksakkaan tulla nii tervetuloa! :D

    ReplyDelete
  4. just katoin tanglea ja melkein ostin mut en sit kuitenkaan raaskinut :(

    ReplyDelete
  5. Doll De Vil: Suosittelen kyllä, hyvä investointi :) Löysin omani Ebaysta hieman halvemmalla :)

    ReplyDelete
  6. HAHAA! Onnittelut luurivalinnasta! Ja terkkuja Oulusta <3

    - Hanna

    ReplyDelete
  7. Hanna: JEE! Kiitti ja samoin täältä <3

    ReplyDelete