Monday, January 14, 2013

S: survive

Kyllähä se sattu vähäsen :')
Kiva rasvattu kuva ja hyvin puski leima vielä toissapäivä kuvien ottamisen aikaan tuota mustetta. Nyt alkaa näyttää jo selkeemmiltä linjat ko ei oo niin turvoksissa ! Just huomaa ton viimesen r:n, niin se ei oikeesti oo tollain ummessa vaa samanlainen ku tuo ylempiki.

Tosiaan oon halunnu ton pätkän Rise Againstin Survive-kappaleesta jo varmaan kolme vuotta vähintäänkin. Tuo merkittee mulle montaa asiaa, mutta ne asiat kiteytyy siihen että kaikki mistä selviää, tekee ihmisestä just sellasen ku se on. Etenki tää muistuttaa mua siitä, että jos ois aina ollu hyviä kavereita ja kukaan ei ois kiusannu, niin luultavasti olisin aika paska tyyppi. Vastoinkäymiset kasvattaa ja niin edelleen ........Etureunat kasvatti myös kipukynnystä - takareuna ei tuntunu miltään verrattuna esim. tuohon ekaan h-kirjaimeen, hyi hitto, ihan oksetti :'----D

Ja tuohonhan meni se 160€, joten mitä meikä tekee tänään:
Nää oli jokainen semmosia alle 10€ alejuttuja onneks :') Kiitos Seppälä + Hanna&Jenni, jotka sano että OSTAOSTA ... Tossahan on paita, henkselishortsit ja epämääränen eläinpipo ! Ottas joskus niitä asukuviaki tässä ni näkisitte noi kunnolla.

Kämppikseni siis kuvas mulle noita tatuointikuvia, ku opetin sille studiokuvvausta. Ehkä se suostuu tulevaisuudessa ottaa mulle asukuviakin.

13 comments:

  1. Hei, voisit vähän kertoa tuosta studiokuvauksesta, tai ihan perusjuttuja muuten vaan kuvauksesta? :) olis kiva vähän lukea asiantuntevan tekstejä aiheesta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No voisinhan mää yrittää ! Oon kerran tehny jonku toivepostauksen omasta valokuvaamisesta, mut ehkä sitäki pitäs päivittää. Periaatteessahan määki vielä opettelen kaikkee, joten en tiiä kuinka asiantunteva sitte loppujen lopuksi kuitenkaan oon :'D

      Delete
  2. Yleensä en kauheesti tykkää tekstitatskoista mutta toi on kyllä tosi kiva :) fontti on hyvä ja lainaus myös!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oho, kiitos ! Oli pikkusen fontin löytäminen hankalaa, toiki periaatteessa oli valmis fontti, mutta jouduin muuttelemaan sitä ite aika paljon että se lopulta kelpas :3

      Delete
  3. Ihana :3 Sekä sä että tatuointi!

    ReplyDelete
  4. tekiks ton joku sun kaveri vai ihan liikkeessä?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Liikkeesä, ei meikällä oo kettään kaveria joka tekis tatuointeja !

      Delete
  5. tutun näkösiä vaatteita :-D ja ihan sun näkösiä♥ Kaunis tatunointi! Todella kaunis teksti ja toteutus♥

    ReplyDelete
  6. Jes mää niin arvasin!! Oon oottanu että tänne laitat jottai kuvvaa siitä asti ku facebookista hoksasin että oot ottamasa tatuointia. (Fiksumpi ihminen ois tietty ehkä vaan soittanu ja kysyny että hei millasen otit, mutta koska minä..) Mutta ihana <3

    ReplyDelete
  7. Missä kävit laittamassa ja suosittelisitko? :) Ensimmäistä tatuointia suunnittelen ja täällä oulussa päin majailen niin mietin että missäköhän sitä kannattas.

    ReplyDelete