Monday, October 22, 2012

S: this is the last time you tell me I’ve got it wrong

Hups, mihin tää aika on taas menny? No ok, on mulla aikaa ollu, mutta inspis on ollu kyllä totaalisen hukassa. Oon koittanu kuvata, mut jotenki kaikki on ollu liian huonoa -.-' Eilen sitte sain pari ihan ok ruutua aikaseks ku kuvasin muutamaa uutta vaatetta, jee ! 

 

Eilen oli muuten iha super hieno sumu ! Valitettavasti olin kuvaamassa n. 10min liian myöhään, ni paras valo ehti mennä. Kuvissa myös ehkä kuukausi sitte Cubuksesta ostettu toppiasia, joka piti saaha tietenki noitten niittien takia. Ois toki voinu tehä tommosen itekki, mutta en saa ikinä aikaseks tilata mitää niittejä mistään :|

 

Mulla on myös uus nümphin talvitakki ! Se on oranssi apua ... Meinasin eka ostaa ton Spirit Storesta, mutta onneks kävin Stockalla, koska siellä tuon alkuperänenki hinta oli 20€ halvempi eli 99€. Sitte sattu vielä olee semmonen päivä, että kanta-asiakaskortilla 20% alennuksen takeista ni oli aika jees. 


Viime viikolla hukkasin mun puhelimen, tosin olin varma että se oli jääny kouluun. Olin siinä sitte kaupungilla vähä paniikissa sillä aikaa ku kaverit että puhelinta koulusta, ni millä muulla sitä paniikkia lieventäs ku uudella paidalla ...

 

Ja sekin on oranssi ! Ja siinä on pesukarhuja ! Mahtava ostos .. Näköjään en saanu siitä yhtään hyvää kuvaakaan, mutta näkyypä ny ainaki väri ja pesukarhut. Vero Moda tarjosi tämän paniikin pelastuksen -40% alennuksen kera, kun alkuperänen hinta oli jotain 24,90€

Eipä meikällä oikeestaa sitte muuta ku että elämä on kivvaa ja ny on syyslomaki, että aika super jees. Nyt jos tekis jonku kahvikaakaokermavaahtojuoman ja ois mielissään siitä, ku mulla on ehkä jopa materiaalia seuraavaanki postaukseen, joten ei ehkä mee siihen niin pitkää aikaa taas :3

8 comments:

  1. Ihania kuvia! :3 tuo takki on vielä oranssimpi ku ajattelin :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, mitä vikaa oranssissa...... Kiitos !

      Delete
  2. on tässä pitänykki kysyy, että millon sulla on loma :-D superjees, TUUN KYLÄÄN JOKU PÄIVÄ ja juomaan kermavaahtoa....!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei missä sun blogi on?????? Tuu kertoo Lontoosta !

      Delete
  3. Eile oli kyllä aivan mieletön sumu Oulujoella! Ajelin siitä ohi ja tuli suorastaan maaginen fiilis :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii oli! Melkee pelottava ku ei oikeesti nähny mitään Ö___Ö

      Delete