Saturday, October 06, 2012

S: HEI MÄÄ OON TÄÄLLÄ TAAS !

Elämä on heitelly taas melekosesti ja sitte meikän photoshopin trial-versio vanheni, mistä johtuen oon ollu täältä pois aivan liian kauan ! Ny piru vie on taas joku ohjelma millä säätää kuvia, joten meikäpä tekee paluun, jee ! Joku ihana anonyymi oliki ehtiny käyä ikävöimässä mua tuolla kommenttiboksissa ja jo sen yhenki ihmisen takia meikälle tuli hirvee polte päästä taas postailemaan :3

Alotellaan ny muutamalla kuvalla mitä oon lähiaikoina ottanu. Meikällä on ollu kyllä iha superkivoja asujaki, mutta jostai syystä ne on taas jääny kuvaamatta, buu -.-

 

Määpä ny lupaant taas jatkaa postailua, koska onhan tää ny ihan älyttömän kivvaa :3

6 comments:

  1. Voi sinua onkin kaivattukin jo täällä! Olen iloinen paluustasi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi, ompa ihana kuulla, kiitos tästä<3

      Delete
  2. Hehei! Luin teidän blogia joskus ja taisin kerran baarissakin huudella moikat teille ko bongasin ja tunnistin (jotain pari vuotta sitten, iik!) :D Jostain syystä jäi melkolailla kaikkien blogien lukeminen yhessä välissä, but I'm back :D Pistin oman bloginketaleen pystyyn ja oon nyt yrittäny vähän taas inspiroitua palaamaan blogien maailmaan. Kelailin täs taaksepäin ja täytyy sanoo, et on ollu tietämättäni pikkase ikävä erityisesti näitä sun otoksia ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. HEI! Muistatetaan sut vieläkin ! :'D On kyllä kiva ku muistit palata meijänkin blogia kattelemaan tauon jälkeen ja ihana tosiaan kuulla että meikän kuvia on kaivattu <3

      Delete