Friday, October 26, 2012

P: Come on, come over autumn colors

Hyvää huomenta! Taas vilahti muutama viikko tässä ku siivillä. Elämä on aika mielenkiintosta välillä. Kuvia on tarttunu mukaan jonkun verran, enimmäkseen keikoilta koulun dokumentointiprojektia varten mut niistä lisää myöhemmin :)

Oon hankkinu pitkästä aikaa vähän uusia purkkeja kylppärin kaappiin. Punasen tukan ylläpito on erittäin ihanaa, varsinkin jos haluaa pitää värin kirkkaana. Kävin ostaan eilen Cybershopista Crazy Colorin suoraväriä sävyssä Fire. Tänä viikonloppuna ois tarkoitus kokeilla toisko toi lisää intensiivisyyttä väriin.

Toinen purkki on ihanassa pakkauksessa oleva tuoksu, joka löyty parilla eurolla töistä. Yllätyin tän tuoksusta positiivisesti, vaikka ostinkin tän lähinnä ton pakkauksen perusteella. Naurattaa tuo nimi, mutta hieno on paketti! Oon kans fiiliksissä ton kuvan valaistuksesta.

Pari viikkoo sitten ostin kans Turtolan Cittarista kampaamokaupasta Color Maskia vihdoin ja alelaarista pari saman sarjan hoitsikkaa. Oon lätkiny noita päähän nyt melkeen joka pesun yhteydessä. Hoitsikoissa plussaa ihana tuoksu!

Sit mun viime aikojen ehdoton lempparihankinta, joka ansaitsee oman ison pystykuvansa. Avaruusmekko! Taisin ulista avaruuskuviollisten juttujen perään tossa pari postausta aiemmin ja täydellinen vaatekappale löytyi sit vihdoin Romwe.comista. Oon täysin menetetty tapaus tän suhteen, voisin pitää tota joka päivä.

Okei, punanen lanka tän postauksen suhteen tais kadota jo aikaa sitten. Mut joka tapauksessa kävin tos pari viikkoo takaperin ulkona haistelemassa syksyä ja vähän kuvailemassa. Enimmäkseen räpsin filmille, mut muutama räpsy tallentu muistikortillekin. Kehutaanko hetki vielä tota Samyangin linssiä? Oon auttamattomasti rungon päivityksen tarpeessa, mut onneks on semmoset putket messissä joilla tekeekin jotain.

Tää on mun lemppariotos tolta reissulta. Asetukset tais olla jotain f/11, 1/160, iso 100. Etenkin pienemmillä aukoilla Samyang pääsee oikeuksiinsa verrattuna vaikka mun Canonin 50mm 1.4:een. Toi kuva nyt ei sinänsä kerro hirveesti, pitäis laittaa varmaan jotain parempaa sämplee tänne. Mutta kuitenkin!

Ja loppuun viel täydelliset syyskengät, joilla tallustelin. Pointti: ei ole :D

Joo, oon kyllä nyt ihan täydellisen jumissa. Jos lähtis vaik kouluun.

3 comments:

  1. Noitahan sai noita color maskeja stokkalta halvalla tässä parin viikon ajan.
    Mun mielestä tollasia puukuvia saa ihan millä kameralla ja asetuksella tahansa :D Toi ruskakuva on hieno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Näin joo tänään niitä, kaikki punaset oli viety ja ei niissä ollu kyllä ees alea ku joku euro 8(

      Delete
  2. Pakko kommentoida, oon se joka on verkkokaupassa töissä ja kerroin sulle silloin et oon lukenu teidän blogii : D nii näin sut yks ilta yläalessa :D olikohan se viime vai toissa vkl :)

    ReplyDelete