Monday, September 03, 2012

S: you can get addicted to a certain kinda sadness

Just joo, niinhän siinä kävi että kukaan ei suostunu ottaa mun hienosta asusta kuvaa ja opiskelijakorttiinki sain ottaa ite itestäni kuvan -____-' Jäi siis eilen siitä syystä postaamatta ja vois melkeen jäähä nytkin, ellen ois jo laittanu kuvia uusista räteistä valmiiksi.


Oonko muistanu mainostaa täällä, että meikällä on ihan huippu pikkuveli ? Tyyppi oli reissussa Englannissa ja toi mulle tuliaisia (tosin tää oli vissiin Ruotsista lentokentältä..):
 
Laukku on vielä niitä Rodoksen ostoksia ja ostin sen jotain randomkaupasta alle kahella kympillä. Toi on ehkä jotenki vähän semmonen rumahieno, mutta meikä ainaki rakastu tuohon ensinäkemältä.

Kauluspaita oli taas semmonen keissi, että olin yhtenä päivän ihan varma että tarvin läpikuultavan kauluspaidan, joten menin sitte suoraan Gina Tricotiin hakemaan sellasen :'D Tuota on kyllä tullu käytettyä paljon, harmi vaan ku asukuvat on jääny ottamatta :C

  
Oon ettiny lämpösiä neuleita talvea varte ja tämä kaksikko löyty hömppämaukalta. Molempiin oon ihan rakastunu *__* Jotenki meikällä on ollu näiden löytymisen jälkeen semmonen olo että nyt en oikeesti tarvi mitään vaatteita, mikä on sinänsä hyvä ku tässä opiskelun alussa rahaa menee vaikka mihin muuhunki ku vaatteisiin .... Hirvittää ihan ku on niin monet kemut odotettavissa !

Tänään on ollu muuten jeppis päivä, koska kouluun oli kiva mennä ku siellä on kivoja tyyppejä + mun lemppariohjelmat - emmerdale ja salkkarit - palas kesätauolta ! :''''D Että tämmöstä tännään. Oottelen että iskee joku mahtava inspiraatio tän blogin kans, ku veikkaan että kuten myös minä, niin tekin kaipaisitte varmasti jotain muutaki tänne ku tylsiä kuvia jostain vaatteista .....

3 comments:

  1. voi raukkeli :C meikä vois tulla ens viikolla käymään (ois vähän bisneksiä kuules...) ? niin voin ottaa susta vaikka 10000asukuvaa :----D

    ReplyDelete
  2. haha, minusta on hienoa, etten ole ainoa alle viiskymppinen, joka on koukussa emmerdaleen (ja olen itse asiassa ollu 12-vuotiaasta lähtien :D)

    ReplyDelete