Wednesday, August 08, 2012

S: Tigi Photo Awards 2012

Ette tiiäkkään kuin oon oottanu että pääsen tekemään tän postauksen ! Mun työkaveri, Anne-Mari, siis tarvi johonkin koulujutun kansioon kansikuvan keväällä ja vaikka aikaa oli enää vähän, ehdotin että osallistutaanpa samalla Tigin Photo Awards kisaan. Eräpäivään oli tosin enää vain joku viikko, joten sinänsä homman kanssa tuli vähän kiire. Ei oikeestaan hirveesti suunniteltu lopputulosta, joten oon varma että jos oltas nähty enemmän vaivaa niin oltas onnistuttu vielä paljon paremmin.

Tässäpä ois sitte meijän kilpailutyö: Ansu teki hiukset, mää kuvasin ja mallina toimi Anni.

Se tästä ainakin opittiin, että ens vuonna mietitään konsepti vähän tarkemmin ja alotetaan ajoissa työstäminen. Hauskaa noitten kuvien tekeminen kyllä oli, että jo senkin takia tahon varmasti osallistua vielä uudestaankin.

Ja niin - KÄYKÄÄ PLIIS ÄÄNESTÄMÄSSÄ :-----D Valitettavasti vain hiusalan ammattilaiset voi äänestää tässä vaiheessa .. Jos sieltä ruudun takaa kuitenkin löytyy joku kampaaja, niin http://www.skt.fi/tigiphotoawards/aanestys/ on osoite, jossa voi siis käydä äänestämässä. Ois maailman siistein juttu päästä finaaliin :'D Tosin tiiän kyllä melko varmasti jo mikä noista töistä tulee voittamaan *__*

2 comments:

  1. huijasit sit mua ku sanoit et on vika mahollisuus osallistua 8((

    ReplyDelete
  2. mira: niin mun vika mahdollisuus tehä ite sitä tukkaa tuohon kisaan, joten en ole huijannut ...

    ReplyDelete