Monday, August 13, 2012

S: Rodos - day 1

 
Saavuttiin tänne siis äitin ja isoäitin kanssa lauantaina aamupäivällä !

  
Parvekkeelta näkymä on tämmönen toiseen suuntaan ja toisessa suunnassa näkyy merikin !

  
Ekan päivän asut ! Shortsit on ehkä _vähän liian kuumat, joten voi olla että meen ostaa jonku halvan trikoohameen tänään h&m:ltä ....

  
Oon koittanu olla hyvä kampaaja ja tehä joskus jotain kampauksiakin .. Meikä, jolla ei ikinä oo muuta ko tukka auki tai semmosella suttusella pikkumyynutturalla ! Oon ihan ylpee itestäni ku täällä nimittäin on pakko olla hiukset ylhäällä ku on niin lämmintä ja nihkeetä.

  
 Päivän kissa ! Aina ku tulee kissa vastaan ni mun on pakko ottaa siitä kuva ja sitte joudun juoksemaan muiden perässä, ku ne ei paljon oottele kissojen takia :'D

3 comments:

  1. whää oon kade! piä kiva loma:)

    ReplyDelete
  2. toivottavasti tosta vikasta kuvasta tulee tapa ........ :DD
    eivaa, hei myös täällä oulussa on ollu tänään sairaan kuuma, hiukset ihan limasena niskassa namii, koska itsehän en pidä hiuksia ikinä kiinni. :----)

    ReplyDelete
  3. mira: kiitti x)

    miwA: Joo ! Oon ihan sun mieliksi ottanu joka päivä päivän kissan muistikortille XD

    ReplyDelete