Saturday, August 11, 2012

P: Music is my aeroplane

Viime viikolla sain taas viivata yhden nimen yli mun must see bändien bucket listilta. Oon ollu täysin vakuuttunu Red Hot Chili Peppersistä siitä asti ku kuulin Give It Awayn ekaa kertaa radiosta joskus 10-vuotiaana, ja biisi kuuluu edelleen mun lemppareihin joita luukutan tasasin väliajoin.

Oli kyllä hienoa päästä katteleen bändiä livenä, vaikka seuraava päivä ei mun osalta ollutkaan yhtä hieno :D

Päästiin nimittäin kuudelta duunista ja mun eteen törkättiin heti ekana Crowmoor ku pääsin ovesta sisälle. Sen jälkeen avattiin (ja juotiin) rosé-viinipullo ja tervasnapsit ilmesty kuvioihin ja jostain työnnettiin eteen vielä jotain likööriäkin. Tossa ylhäällä mun pyhä kolminaisuus, en muuten suosittele kenellekään! Pyöräilymatkalle ilmesty mukaan vielä Crowmoorit :D Hyhh. Tää oli sit se virallinen K18-osio!

Mulla oli tosiaan menossa mukana pokkari kun järkkäreitä ei käsittääkseni saanu tuoda paikalle (hehheh). Jotain lähtökuvia piti vissiin napata tossa pihalla, keli oli muuten ku morsian vaikka piti sataa koko päivä!
Pyöränpumppailijaa odotellessa näin näköjään parhaaksi kuvata mun keikka-asun alaosan :D Pääkallo-Vansit kuuluu perus keikkailu-festarointi-asustukseen, samoiten bändipaita, joka tälläkin kertaa sattu olemaan Parkway Driven. Pillifarkut, pitsijakku ja ruskee nahkalaukku menoon mukaan ja se on siinä. En todellakaan lähde keikalle missään mekoissa tai korkkareissa.

Anniskelualueelta näki ilmeisesti parhaiten :D Mulla on tuolta niin järkyttäviä kuvia että ette halua edes tietää :D

Tossa oli sit ainoot onnistuneet keikkakuvat. Tuo lava oli kyllä järkyttävän pieni ja alhaalla, en usko että parin ekan rivin takaa on näkyny enää mitään joten oli ihan sama olla väenpaljoutta paossa tuolla anniskelualueen puolella. Samoiten screenit oli surkeen pienet, mut sehän ei meidän menoa hidastanu.


Oli muuten aika siistin näköstä kun ihmismassa alko valuun tuolta stadionilta pois. Mehän jatkettiin tietty Jack The Roosteriin kuunteleen hyvää RHCP-tribuuttibändiä ja oltiin kolmeen asti pystyssä. Voin kertoa että oli mukava herätä 6:45 ja lähtee käveleen töihin!

Ehkäpä jonkun järkevämmän jutun kans palaan sit ens kerralla, tai ainaki parempien kuvien. Mulla palaa muuten ihan just käämit tän uuden paskan Bloggerin kans. Joutuu koko ajan ite säätään tota html-koodia kun tää tekee kaiken ihan päin persettä. Asddddddddd.

2 comments:

  1. Teille olisi tarjolla haaste blogissani. ;)

    ReplyDelete
  2. Foxie: Kiitosta, käydäänpä tarkistaan :)

    ReplyDelete