Saturday, July 14, 2012

S: birds & bows

Jau ! Oli kyllä huippua ku ehittiin Pepan kans käydä kuvailemassa ja tässä ois nyt sitte pari kuvaa, mitä Paulan kamerasta löyty:

 

Jos saisin uuen bannerin aikaseks, niin tää kuva vois olla siinä ! Taijan tulostaa tuon itelle muistoksi, ku harmittaa ko tuota kuomaa ei nää enää nykyään niin usein :c Onneks meillä on tää blogi, niin pysytään hyvin perillä toistemme jutuista, vaikka ei nähtäiskään  :'>

  

Haha, joku lentävä sammakko :')

Eilen oli kaverin synttärit ja tämmösellä asulla olin liikenteessä:

  

Mekko on yesstyle.comista ! Olin tosiaan eilen ekaa kertaa elämässäni Dionessa, ja ei kyllä tarvi mennä uudestaan. Melkosen surkee soittolista oli ainakin eilen ja keski-ikä baarissa oli pikkusen liian alhainen meikän makuun :'D Oli kyllä kiva tallustella kämpille sitte ku yöllä sato ja joka paikassa oli hillittömiä lätäköitä, joten kengät oli ihan litimärät -.-

  

Jippe otti mulle asukuvia sateessa, joten se ei ollu kovin ilonen :------D


Oon muuten ostanu lähinnä valkosia vaatteita tänä kesänä o.O Ok, aika paljon mustaaki on tullu hankittua, mutta jännä ku en oo aikasemmin käyttäny valkoista oikeestaan ollenkaan. Tässä pari kyseistä väriä edustavaa ostosta:

  

Fiksu kuvaa valkoset vaatteet valkosen seinän eessä .. Neule nyt on ihan tavallinen ja makso Gina Tricotin alessa n. 10€, mutta tuo h&m:n pitsimekko on kyllä ihan rakkausjuttu ! 24,95€ hinta vähän järisytti meikän budjettia, mutta en pystyny vastustamaan kun mun äitiki oli sillai että "OI OMPA IHANA OSTA OSTA!" :'D Thanks for support ....

  

Pitsimekkohan se oli sitte tänään päälle vedettävä ! 

  

JP suostu tänäänkin ottaa mulle kuvia, ni määki otin sille asukuvan XD

Otettiin mulle tosiaan tänään uus kuva tuohon sivubanneriin, niin tässä ois vielä pari samasta setistä, mitkä mulla oli vaihtoehtoina:

  

Johoo, etteköhän oo nyt vähäks aikaa nähny meikän naamaa tarpeeksi ! Vois katella huomenna jos vihdoin saisin kuvailtua hiusmömmöjä, ku ois pari uutta tuotetta esittelemättä :3

4 comments:

  1. Sä olet niin kaunis ja söpö että kuolen..

    ReplyDelete
  2. Maano: Aww, kiitos :''''3 Tai sitte meikällä luultavasti on hyvä kuvaaja :'D

    ReplyDelete
  3. voi apua oot niin kaaaaauuniiisss♥♥♥

    ReplyDelete