Wednesday, July 18, 2012

P: Inklings

Jes, meikäläinenkin pääsee vihdoin testaileen tätä leveempää blogipohjaa :) Alotetaan tälleen ajankohtasesti juhannuksen asusta.

Sarkku napsas kuvat, oli kiva seistä tuolla nokkosten seassa hyttysten syötävänä :') Päällä oli Drop Deadin ihana kissapuku, joka unohtu Ouluun :(, ja farkkutakkiprojekti, jonka alotin maaliskuussa ja joka on edelleen kesken. Näytän retardilta kuvissa ja tuo pukukin on vähän miten sattuu, mut livenä sekin on kivempi!

Oulusta löytyi yks päivä kans kivoja Constance Carroll -halpismeikkejä. Oon ettiny hyvää peruskynsilakkasävyä edellisen kulahtaneen tilalle ja tuo iski silmään sävyssä 3 Snowflake. Ei oo kauaa et nimikin alkaa olla ajankohtanen, heh heh vaan. Mun edellinen täydellisen sävynen Mschicin nude luomiväri tippu joku aika sitten vessanpönttöön ja sillekin oon jo hetken ettiny korvaajaa. Ton sävyn nimi on tylsästi vaan Beige. Kynsilakka on ollu tosi hyvää hinta-laatu-suhteen huomioon ottaen, tosin huomioon ei kannata ottaa kuvan sormia jotka revin aina hirveen näköseks. Kynsissä tossa kuitenkin just tuo samainen lakka. Luomarikin on ollut ihan hyvälaatunen arkimeikkiin, ei tosin yhtä hyvä kuin Mschic-edeltäjänsä, yhyy.

Mitäs muuta. Nää ihanat kesäpäivät on ollu kyl täydellisiä töissä lorvailuun. Mua infottiin että on kylmin kesä sitten 70-luvun, ja jos viime kesiä ja jotain toukokuun 2-viikkosia helteitä miettii, niin se voi olla ihan paikkaansapitävä väite. Tosin muutamia superhienoja pilviä oon kyllä bongaillut tänä kesänä, salamoita valitettavasti en. MUTTA, totta kai tänään on sitten täydellisen aurinkoinen päivä ulkona oleiluun kun mun ihoon aloitettiin semmoinen pikku proggis!

Siinä ois sneakpeakkia mun uudesta leimasta! Laitan ehkä jossain vaiheessa parempaa kuvaa, tosin tää vaatii vielä ainakin kolme hakkausistuntoa, koska päätin että vedetäänpä sitten kerralla koko käsi täyteen :'D Inhoon semmosia kärpäsenpaskan kokosia tiherryksiä, varsinkin jos niitä on ympäri kroppaa, ja päätin että jos taidetta ihooni hakkaan niin suunnittelun lähtökohtana on se että mitään pientä ei lähdetä mulle tekemään. Mut tästä lisää jahka projekti edistyy! Nyt kelmukäsi jatkaa hömppäsarjojen tuijottamista visusti sisätiloissa, hauskaa iltaa sinne ruudun toiselle puolelle :)

2 comments:

  1. Hnnn, tahtoo oman sleeven :3 Can't wait, että nään mitä sie oot omaas keksinyt!

    ReplyDelete
  2. Linduzki: Tää voi olla suht pitkä projekti, so far en oo suunnitellu viel mitään, ihan auki vielä mitä tästä tulee. Muuta ku iso :')

    ReplyDelete