Monday, June 04, 2012

S: R in wonderland

Meillä oli hyvä diili luokkakaverini Ruutin kanssa, ku se otti mulle niitä valmistujaisasukuvia, niin mää kuvailin sitä sitte kans:




Sillai vähän harmitti ku kuvailuaika oli rajattu ku piti kiirehtiä valmistujaisjuhlia järkkäämään, mutta kivoja kuvia saatiin kuitenki ! Varmaanki mennään kuvaamaan toistekin, kun Ruutilla tosiaan itselläänkin pysyy tuo kamera kädessä niin ei mee vaan silleen että pelkästään meikä on ihan mielissään :D

Tosiaan huomaa aina ku kameran taakse pääsee, että se on se paikka missä musta tuntuu että tätä mää haluan tehä. Toivottavasti ehin työnteolta kuvata myös paljon kesällä !


ps. Koska oon tämmönen perässähiihtelijä, eikä mulla oo ees itellä mitään androidpuhelinta/iphonea, niin rekisteröidyin vasta nyt tonne instagramiin ja laitan sinne kuvia JP:n puhelimelle :'---D Tosiaan tuosta blogin sivupalkista pystyy seurailemaan mitä oon sinne ehtiny tunkea. Meikästä tuo koko idea on kyllä kovin jännä, ku kuka vaan voi ottaa tolla hienoja kuvia. Ite ainaki oon ikuisesti ihastunu tommosiin retro-filttereihin ( jos ette oo jo huomannu ......) *__*

4 comments:

  1. Aivan ihania kuvia! <3

    ReplyDelete
  2. voi luoja mä sanon että on hienoja kuvia .__. ♥

    ReplyDelete