2012/06/01

P: Petals

Heimoi taas pienen tauon jälkeen. Koulu loppu ja akateemisen uurastuksen tilalle tuli semifyysinen oikee kesätyö, joten oon ehkä väsyneempi kun aikasemmin eikä virtaa oo riittäny postailuun tai kuvailuun. Työasuna mulla on mustat housut ja paita sekä pinkki (♥) liivi & crocsit, joten siltäkään saralta ei juuri oo kerrottavaa. Tosin oon miettiny luvattoman paljon ekan palkan tuhlaamista Marc Jacobsin laukkuun, ups.

Loppuviikon sataa kaiketi vettä ja aion nauttia vapaapäivistä koomaamalla visusti sisätiloissa, joten saatte nauttia muutaman nätin päivän otoksesta sen sijaan!

Alkuviikosta oli pari kivan nättiä päivää ja sain vierailulle kaks Oulun typykkää. En jaksa pyydellä lupia kuvien julkaisuun, mut oli kivaa ja hauskaa tyttöjen kans.




















Istuttiin piknikillä, juoruttiin, käytiin bongailemassa rokkareita, otettiin pienet välikuolemat Café Europassa ja selätettiin radda amerikkalaisilla mätöillä. Käytiin kans kuvailemassa tuomiokirkon pihamaalla ja siellä oli näitä kivoja rehujakin.



Raddapäivän koomailu suoritettiin loppuun tarkastamalla Burtonin uus leffa Dark Shadows, joka oli ihan toimiva paketti.


Oli pakko ottaa kuvat tossa ständillä, en kestä ku mun pää näyttää ihan laatikolta :'D



















Pitkästä aikaa oon katellu taas myös Disneyn klassikoita ja sain hankittua vihdoin kokoelmiini lempparini Alice in Wonderlandin sekä Bambin, jota tuijotin tossa pari viikkoa takaperin. Huomenna aattelin koomauksen ohessa katella 101 Dalmatialaista ja Pinokkion, sekä Robin Hoodin joka jäi multa aiemmin kesken :)










































Ja tältä näyttää mun väsyny työnaama. Suosittelen muuten erittäin lämpimästi oman naaman kuvaamista 50-millisellä putkella. Pitänee laittaa hankintalistalle apinan kädet.

Nyt ei runosuoni laula ei niin yhtään ja postaus oli sarjassamme turhin, mut kivaa viikonloppua kaikille silti! Mä tyhjennän nyt kupillisen lemppariteetäni ja tuijotan loppuun yhden jakson Gossip Girliä.

1 comment:

  1. missä sää oot töissä? :)

    ReplyDelete