Sunday, June 03, 2012

P: L'histoire de style

Kylläpäs mä oon nyt tulessa tän postailun kans! Tässä koneen kuva-arkistoja romutessani tuli mieleen tämmönen pieni kurkkaus mun historiaan vuosilta 2008-2012. Kaikki ennen sitä otetut kuvat on tuhoutunut ja se harmittaa mua edelleen aivan jumalattoman paljon.

Tässä kuitenkin otoksia ja liibalaabaa menneiltä toukokuilta.

2008. Ja ihana emotyyli! Muutin pois kotoa omakotitaloon kahden kaverin ja muutaman eläimen seuraksi ja tuo kevät oli jotain sanoinkuvailematonta flippailua, jota on ikävä suunnattomasti edelleen. Siivoaminen ei näemmä kiinnostanut mutta hauskaa oli senkin edestä. Olin just kirjottanu ylioppilaaksi ja suunnitelmissa oli välivuosi olla tekemättä mitään (erittäin surkea idea näin jälkiviisaasti sanottuna).


2009. Vuosia pitämäni mustavalkonen tukka sai luvan väistyä just tollon toukokuussa ja tilalle tuli ihana oranssi-ruskee-blondi-sekotus noin niinkun väliaikaisratkaisuna. Elämä oli melkosta draamaa ja yleistä pahennuksen herättämistä ja kaaosta, mut ainakin noille seteille voi nauraa jälkikäteen. Muutin ekaan omaan kämppään ja olin kaikella tavalla vähän ulapalla. Tyyli oli värikäs niinku noihin aikoihin muoti tais olla muutenkin.


2010. Aloin löytää sen itteni, joka oon tänä päivänäkin. Toi kyseisen vuoden toukokuu oli kyllä yks tähänastisen elämäni parhaimpia kuukausia, johon mahtu niin sekopäisiä grillibileitä kuin kotimaanmatkailua uusien luokkakavereitten kans. Tukka oli blondi, tyyli aika lähellä tätä nykystä ja tulevaisuuden suunnitelmat hymyilytti.


2011. En taas vaihteeks tienny mistään mitään ja sluibailin vaan menemään koulua vältellen. Olin jääny vähän tyhjän päälle syksyn Ranska-vaihdon jälkeen ja tiesin että lähtö Oulusta oli edessä, mut suunta oli toistaiseksi tuntematon. Vietin pari kivaa päivää Tampereella, pari vähemmän kivaa töissä ja koitin ottaa kaiken irti elämästäni Oulussa. Tyyli oli lähes sama kuin nytkin, tukka lyhyempi ja alko pikkuhiljaa tummua.





















2012. Vaikea oikeestaan sanoa tässä vaiheessa vielä mitään, palataan astialle vaikka ens vuonna näihin aikoihin :) Mut hyvin menee ja hyvin pyyhkii et mikäs tässä on ollessa. En tiiä minkälaisen tukan haluaisin ja tyyli ja identiteetti on muutenkin jonkunnäkösessä suvantovaiheessa. What's next?

Onko ihan turhia postauksia tämmöset? Ja ennen kaikkea: MITÄ te haluaisitte että me postattais? Ideat on vähäisiä ja postaustahti mun osalta sen takia myös vähäinen.

4 comments:

  1. miks teillä on näin usein näitä vanhoja kuvia -postauksia. kaikissa on samat kuvatkin..

    ReplyDelete
  2. Onpa usein .. Pepalla ollu vastaava joskus syksyllä ja siinä oli kyllä eri kuvat?

    Itselläni taas on ollu tämmönen tasan kerran vuonna 2009 :-----D

    ReplyDelete
  3. Eiku oho, Pepa on tehny helmikuussa postauksen vuoden lemppariasuista ja siellä on yks sama kuva ku tässä postauksessa :OOO

    ReplyDelete
  4. Anonyymi: Mua ainakin kiinnostaa vastaavat postaukset muitten blogeissa ja yritän parhaani mukaan valita kuvia joita ei oo ennen ollut. Noi tän vuoden kuvat nyt tietty on samoja kun ei oo viime kuussa paljon muita kuvia tullu edes otettua.

    ReplyDelete