Sunday, May 06, 2012

S: grey roses

Jaa-a, mistä sitä aloittais ? Huomaa että on kevät, sillä postattavaa ois selkeesti enemmän ku talvella !


Ensinnäkin, mulla on uus lompakko<3


Romeo&Julia oli muuttanu isompiin tiloihin ja sieltä löyty tommonen ihanuus 26€:llä !
 
Tohon saa kans laitettua pitkän hihnan, joten aattelin käyttää tätä laukkuna valmistujaisissa, kun puhelinkin mahtuu sisälle.

Mää rakastan syvästi mun vanhaa Japanista ostettua lompakkoa, mutta valitettavasti se alkaa jo hajoilla saumoista, joten ostin nyt uuden ku löysin melkeen yhtä hienon.

 

Tuo uusihan on kyllä paljon vanhaa isompi, kuten kuvasta näkyy, mutta jospa tuon kanssa oppis elämää. Tosin voi olla, että otan ton arkikäyttöön vasta sitten ku oon valmistujaisissa saanu korkattua sen : D

 

Oli piilolinssit pitkästä aikaa päässä, ni piti vielä posettaa tuon lompakon kanssa ni näätte minkä kokonen se oikeesti on. Värejähän liikkeessä oli muuten muitakin kuin tuo harmaa, jos joku muukin tuohon ihastuu !

 

Moi, oon kummituseläin !

 

Laukkuna mulla oli toi Helsingistä toissa kesänä ostettu sydänkuvioinen laukku Seppälän tekokarvahännällä varustettuna. Musta noi karvahännät on hauskoja niin kauan ku ne ei oo miltään elävältä otukselta pöllittyjä.

 

Ja asu oli sitte tämmönen ku poistuin kotoa. Neulehan ei oo mikään keväisin vaatekappale, mutta oikeesti täällä Oulussa on vielä niin kylmä että en oo ees ihan kaikkia talvitakkeja vielä laittanu varastoon .. Tosiaan toi viitta on tilattu viime vuonna yesstyle.comista ja se on merkkiä CatWorld ! Ei oo hirveesti tullu käytettyä, mutta nyt oli kiva taas pitkästä aikaa laittaa päälle - ihan ku ois ollu uus vaate :3


Hamstrasin myös eilen 17€:llä lisää Tigiä ... 
 
Jätettävä Dumb Blonde-hoitoaine pölijälle blondille, joka kuvittelee tarvitsevansa nää kaikki hiusjutut. Mulla on selkeesti joku heikko kohta noille Tigin pakkauksille ja tuotteiden tuoksuille !

Edellisen kuvan taustalla näkyyki meikän ylpeyden aiheita - oon nimittäin onnistunu kasvattamaan yrttejä. Oon ihan mielissään kasvattamassa kaikkee vihreetä nyt, ku viimen on semmonen kämppä mihin tulee valoa. Edellisen kämpän pimeydessä ei ois kasvanu mikään ..

Nyt mulla kasvaa mm.
 
 

Vihanneskrassia, basilikaa ja persiljaa ! Yks chiliki ois, mutta annettiin sille liikaa ravinteita ni se meinas kupsahtaa ja pudotti kaikki lehdet ... Tosin meikän hyvän huolenpidon seurauksena se alkaa näyttää jo elpymisen merkkejä.


Joo oiskohan tässä ollu kaikki? Huomenna ois kaks näyttöä - juhlakampaus ja -ehostus asiakkaalle + mallinmukainen kampaus harjoituspäähän, hyi -.- Wish me luck !

6 comments:

  1. mä niin tykkään sun ottamista kuvista, saat jopa kuvat yrteistä näyttään söpöiltä :--D sweet vanity on kyllä yks mun lemppariblogeista, pakko myöntää.

    ReplyDelete
  2. Hirveesti onnee näyttöön! Toivottavasti sun asiakas ei oo joku ihan kauhee jonka hiukset on hirveetä hamppua ja ohuet ku rotanhäntä....x) Eikä ku hyvi se mennee! :D

    ReplyDelete
  3. oii ihan täydellinen lompakko ! :-)

    ReplyDelete
  4. Ihana lompakko! Enkä voi kun ihmetellä miten sä saat yrtitkin näyttään valokuvissa noin hienolta :D

    ReplyDelete
  5. tiia: Kiitos <3 Pelastit niin mun päivän tolla kommentilla !

    minttu: hahahah, tuli hyvä, kiitti sulle ! <3

    satu: Jep *__*

    Nukke: Niimpä ! Ei voinu jättää kauppaan !

    Mira: Haha, kiitos ! x)

    ReplyDelete