Friday, May 04, 2012

S: feeling the spring

Mau !
 
Zeppelinin Cubuksessa oli viime viikonloppuna kaikki tuotteet -30%, niin ostin sitte ton topin, jolle jäi hintaa muistaakseni n. 10€. Koitin kaikkia ihania pastellinsävyisiä vaatteita, mutta ei ne vaan jotenki sovi mulle yhtään vaikka muilla näyttääki super kivalta.

  
Kukkakuvio teki sitte tosi tyttömäisen olon, joten päässä keikkuiki sitte sen kaverina vanha rusettipanta.

  
Jos en voi käyttää pastellinvärisiä vaatteita, niin pitää sitte käyttää sitäki enempi noita sävyjä kynsissä ! Toi Models Ownin lakka taistelee mun lempparilakan paikasta Essien vaaleenlilan lakan kanssa.

  
Toi Romeo&Juliasta ostettu lintukoru sopi väriensä puolesta erittäin kivasti tohon toppiin ! Nää jutut siis kuulu mun lauantain asuun, kun olin mun iskän synttäreillä. Mulla oli asusta kuviakin, mutta ku kesti näin kauan postata ne niin jätin sittenki postaamatta ku ne ei enää miellyttäneetkään :') Fail.

  
 Eilen posti toi feelunique.comin paketin, jossa oli mulle tämä Tigin Bed Head Glaze Haze, siloittava mömmö ! Meikä rakastaa kaikkia jätettäviä hoitoaineita, latvasuojia ja öljyjä, joten tässä on ihanan tuoksuinen lisä mun kokoelmaan ! Vois muuten joskus tehä mun hiustuotearmeijasta jonku postauksen? Anyways, vaikutti oikein tehokkaalta tuotteelta eikä tarvinu paljon hiuksiin laittaa. Ainoo miinus on, että tuo pullo on ihan pirun pieni ! Hintaa oli n. 11€, joten sais nyt mielelään olla ees riittoisa tuote ..


Ois myös semmosia asioita ku keittiö ja työhuone, joista vois joskus tehä jotain juttua tänne. Mietin että kämppäjutut vois olla kivoja myös videon muodossa? Nojoo, katellaan miten tässä saa taas aikaseks - ekaks pitäs nimittäin vähän siivota ...

3 comments:

  1. oi miten ihana toppi♥
    Tee vain hiustökötti ja lisää kämppäpostauksia :)

    Ite en oo videopostausten ystävä missään blogeissa joten mielummin kuvien kera sillä oot niin hyvä kuvaaja♥

    ReplyDelete
  2. oi että, ois itekki pitäny eksyä zeppeliinii sillon.. :o

    Joo kiva, tee videona ! :)

    ReplyDelete
  3. Nukke: Joo pitääpä tehä ! En aatellu semmosta perus videopostausta tehäkään, koska meikä ei ite ainakaan ossaa olla yhtään kameran eessä .. Lähinnä aattelin kuvata vähän tätä kämppää sillain et sais selvää huoneitten sijainnista, ku still kuvilla se on jotenki hankalaa :C

    e.e: Jep ! Vois tehä ni sais tän kämpän pohjapiirroksesta jottain selvää :3

    ReplyDelete