Thursday, May 24, 2012

P: Lace & shorts

Moi ja hei! Tämmönen spontaani päiväni kuvina -postaus kun sattu kerrankin kamera pysymään kädessä. Ajastin tän torstaille et ei tuu ihan heti Sarkun postauksen perään. Älkää ihmetelkö siis jos kirjotan vähän epäloogisesti :)

Tämmönen oli päivän asu. Pakko oli saada heti tuo uus takki päälle ja siinäpä samalla teille kuvaa in action. Olin lähdössä ostaan herkkusieniä tällä asulla, joten en jaksanu tehdä tukalle mitään enkä meikata. Tuo tukka on jotain aivan hirveää, joten älkää välittäkö. Aurinko paisto kuitenkin täydeltä terältä ja päätin laittaa shortsit ekaa kertaa jalkaan. Kiva rusketus mulla, btw, toivottavasti tänään tuli vähän edes väriä pintaan. Shortsien ja pitsitakin vastapainoksi sit bootsit eksy myös jalkaan. Päälle nakkasin ite leikellyn Parkway Driven paidan.

Joku aika sit ostin Ginasta tommosen toppihässäkän. Epäilin vähän aluks tän tarvetta, mut nyt oon tosi tykästyny tähän! Pitää ostaa lisää toppeja joiden alta se näkyy.

Sienireissulta (:D) eksyin sit hetkeks Pasuunan terassille istuun ja nauttiin auringosta. Tulin kuitenkin kotiin tekeen herkkusienisalaattia ja ostin Lidlistä vielä limutölkinkin kaveriks. Aika meni lepposasti parvekkeella lukiessa hömppää ja ottaessa arskaa.

Syömisen jälkeen menin poikien kans hengaan Sorsapuistoon, jossa oli sikana jengiä. Ei oo ihme kyl ku ilma on ollu ku morsian tänää.

Pelattiin petankia ja hävisin aina. Torppasin omalla pallolla aina edellisen oman palloni kauemmas eli voittoa ei ihan tainnu nyt irrota :D

Äsken katoin sit vielä Gossip Girliä, en oo sitäkään kerinny taas seuraan piiiitkään aikaan.

Ja join light Jaffaa, johon oon näköjään onnistunu koukuttaan itteni pahemman kerran. Siis oikeesti. Tähänkö ne mun vähäiset rahat sit menee? Toisaalta oon koko kesän perjantaista eteenpäin töissä, joten sallittakoon joku ilo myös mulle kun voi toi terassilla ja rannalla istuminen jäädä vähän vähälle mun osalta. Olin jo suunnitellu makaavani koko perjantain puistossa tai rannalla kun on luvattu +25'c (ihanaaaaaaaa!), mut arvatkaa vaan kilisikö puhelin tuolta työpaikan suunnalta tänään. Oon innoissani et on töitä mut vähän huolettaa et meneekö mun kesä ihan kokonaan ohi :( Tää on sentään mun eka kokonainen kesä Tampereella.

Kello on nyt 20:40 ja lähden vielä uljaasti lenkille näin keskiviikkoillan päätteeks. Sit vois kattoo viel Hyvät ja huonot uutiset ja mennä ajoissa nukkuun. Oli ihan kiva keskiviikko, mulla on tilillä 4€ ja jostain syystä fiilis on silti erittäin hyvä. Kulutin viimeset rahani herkkusieniin, how awesome is that?

No comments:

Post a Comment