Tuesday, May 22, 2012

P: La vie en rose

Lupaamaani eilisen asua, olkaapa hyvät!

Vuoden ehdoton lemppariasu ja visio, jonka oon halunnut jo jonkin aikaa toteuttaa. Vaaleensiniset farkut ja kirkkaanpinkki bleiseri on aivan loistava yhdistelmä, jonka kruunaa konjakkiset asusteet. Päähän vielä hattu ja kaulaan pöllö, niin täydellinen kesäasu alkaa olla paketissa. Kuvista tuli huonoja mut ehkä te kestätte.

Rakastan käyttää hattuja kesällä ja tää täydellinen yksilö löytyi Stockmannilta joku aika sitten. Hattu on Globalin ja kustansi kympin :)

Ja se eilinen löydös josta kerkesinkin jo mainita: pitsinen bikermallinen jakku/bleiseri. Voiko täydellisempää edes olla! Harvoin vaate vie näin täydellisesti jalat alta, mutta tää oli kertakaikkiaan pakko saada kun tän näin. Löytyi H&M lastenosastolta ja maksoi kolmekymppiä. Kulutin tähän viimeset rahat mut oli sen arvonen. Ostan muutenkin vaatteita niin harvoin että on kiva panostaa välillä johonkin kivaan juttuun. Pitsiä, valkosta ja biker-malli. Kaikki mun lempivaatteen ainekset samassa paketissa, en kestä. Tää kaipaa selvästi kaverikseen nahkaa, mustan mekon/hameen ja bootsit tai maiharit sekä maskuliinisia isoja koruja.

P.S. Tohon eiliseen anonyymin riemuvoittoon viitaten, säästäkää ne oot ruma/läski -kommentit. Tiedän itse miltä näytän ja en ole omasta mielestäni ruma enkä lihava ja se riittää mulle. Teette ittenne vaan naurunalaiseksi noilla turhilla kommenteilla. Jos itsetunto-ongelmanne jatkuvat ja mun ulkomuodon kommentointi siitä huolimatta kiinnostaa, tehkää se rohkeasti omalla naamallanne, kiitos. Tää ei myöskään koske vain mua, vaan tehkää itsellenne sama palvelus muidenkin blogien kohdalla.

4 comments:

  1. Just olin tulossa sanomaan kun sinulla on niin rimpulajalat, että syötkö sinä ennää mittään! Että siinä sulle läskikommenttia! Kyllä oli tosiaan viime postauksen anolla taas hyvä elämä varmasti :---D

    ReplyDelete
  2. Dark Shadow: Hahaha :'D Kyllähän minä syön, taitaa olla tuo urheilu joka vaikuttaa ja mulla on jalat muutenki ollu aina laihat suhteessa muuhun kroppaan :D Mut joo, oli pakko taas avautua koska ärsyttää tuo anojen käyttäytyminen blogeissa ylipäätään. Nähny taas semmosia kommentteja muidenkin bokseissa että savu on noussu päästä. Ehkäpä ne alkaa oppia ku tarpeeks monesti muistuttaa :)

    ReplyDelete
  3. H&M:n lastenostastolta?!

    Siis pari vuotta sitten ostin täysin identtisen takin ihan aikuisten naisten koossa 40. Täysin sama tuo pitsikangas, kaulukset, taskujen vetoketjujen kulmat ja kaikki.

    Hämmentävää =DD

    ReplyDelete
  4. Iida: Aijaa haha, toi oli joo lasten, otin isoimman koon 170 joka on mulle yleensä aina sopiva :) Mietin kyllä siinä et miks lapsille tehdään tommosia vaatteita. Oliks siinä aikuisten takissa vuori?

    ReplyDelete