maanantai 16. huhtikuuta 2012

S: photoshoot w/ myself

Mun luokkakaveri Milla laitto mun hiukset tänään niin kivasti koulussa, et inspiroiduin sitte kotona järkkäämään kuvaussetin itteni kanssa !

 

Hankalaa ittensä kuvaamisesta tekee kyllä se, että ku kattoo näitä kuvia liian kauan prosessin aikana, alkaa kaikki ilmeet näyttää urpoille.


Lisäksi aattelin ny postata todistekuvan, ku kävin taas tyhjentämässä Glitterin ale-hyllyä:

 

Se on kaulakoru, joka maksoi vain 2,5€ <3__<3

Eipä mulla sen kummempaa asiaa tänään sitte ollukaan, paitsi että makuuhuonepostaus ois työn alla ja valmistuu lähipäivinä. Perjantaina meen selvittämään mun kesätyöasiat ja aika varmasti mulla on töitä. Toisaalta, ei mua haittais myöskään jos kesällä ois aikaa myös kuvaamiseen ! Oon nimittäin ihan liekeissä ton kameran kans siinä mielessä, että mikään materiakaan ei tee mua nykyään niin iloseks ku se jos saan hyvän kuvan :') On aika siistiä ehkä tietää mitä elämässään haluu tehä eniten !

4 kommenttia:

  1. ooh ihania kuvia .___.♥ Kaipaan jo photosessioita joita pari vuotta sitten kavereiden kanssa värkättiin joka toinen päivä :'D Täytyy varmaan vakavasti harkita korvan taakse laittamista!

    VastaaPoista
  2. Nukke: kiitos ! Mää kaipaisin kyllä kans jotain kavereita, joita kuvata, ku ittensä kuvaaminen käy aika pian tylsäksi :C Pitäs koittaa saaha aikaseks pakottaa kavereita kuvattavaks mahollisimman pian :3

    Minttu: plol, mulla on pari hyvää kuvaa susta :D

    VastaaPoista
  3. Heha, uskon..voisin laittaa facebookkiin sen misä näytän pojalta xD

    VastaaPoista