Wednesday, April 11, 2012

P: Stars & Stripes

Helou helou ja pahoittelut liian pitkästä hiljaiselosta! Nää 2-3 kirjan tappotentit ei todellakaan oo mun juttu ja vauhti näyttäs pysyvän niitten suhteen samana tonne toukokuun puoliväliin asti. Eli koittakaa kestää tän mun postaustahdin kans sinne asti, jooko :)

Nyt hyvin randomia kuvasettiä, oon ihan menettäny otteen tän bloggailemisen kans :D Postausideoita otetaan vastaan!

Pääsiäinen tuli vietettyä Oulussa ja maksa kiittää. Mulla on jo pidemmän aikaa ollu mielessä et haluaisin pitää jenkkiteemabileet ja ne pidettiin viime viikonloppuna vihdoin :) Kemut oli kans tavallaan mun kämpän läksiäiset ja yhdistetyt synttärit.

Ihana naamaräpsy kyseisistä bileistä suoralla salamalla, olkaa hyvät. Ihan vaan että ette unohda miten retardilta näytän!

Missään vaiheessa iltaa ei tullu sit mieleen asun kuvaaminen, mut tolla ylläolevalla mekolla mentiin. Tilasin ton H&M:n alesta joku aika sitten :)

Beer pong oli hauskaa ja myös aika tappavaa, mut kuuluu tietenki jenkkibileisiin! Oisin halunnu tohon punasia muovimukeja mutta niitä ei löytyny mistään :( P.S. Ton parketin jynssääminen seuraavana päivänä oli suhteellisen mukavaa hommaa!

Sitten pari randomia kuvaa uusista jutuista. Näitä ois itse asiassa enemmänkin mut säästetään ne vaikka seuraavaan postaukseen :)

T oli laivalla ja sain siltä ton uuden Escadan tuoksun, Sexy Graffitin. Mulla ei ennestään ollukaan mitään hajuvesiä (paitsi jotain sata vuotta vanhoja ällötyksiä), joten tää oli kiva :)

Pari viikkoo sitten oltiin Jyväskylässä ja tein ehkä parhaan kirppislöydön ikinä! Satumetsä-lautanen lähti samantien mukaan kun sen näin vaikka hinta olikin suolanen (19€), mutta toi on semmonen iiiiiiiiso ja näitähän ei tosiaan tehdä enää :) Plus että ollaan kaipailtu isoja lautasia. Pitää hankkia seuraks sit vaikka pari mustavalkosta Taikaa jos näitä ei tuu enää vastaan.

T:ltä sain synttärilahjaks (synttärit oli tasan kuukausi sitte lol) valita Impericonilta pari juttua ja otin ton kauan kuolaamani Drop Deadin kissahaalarin. Se on täydellinen! Nyt ei tartte miettiä mitä laittaa kesähelteillä päälle ja voi vielä näyttää suht cooliltakin. Hihii.

Semmosta randomia tällä kertaa. Vielä ois muutamat ostokset kuukauden ajalta esittelemättä ja ylihuomenna tai viimestaan maanantaina mulle pitäis tulla myös kauan kaivattu uus objektiivi, joten siitä juttua plus toivottavasti kivoja kuvia pitäs tulla eetteriin pian :)

3 comments:

  1. noita satumetsiä saa kaupoistaki vielä mut vaan kesäsis, jos oon oikeen ymmärtäny :) taika on niinku talvisarja ja satumetsä ja ne muut värikkäät on kesä

    ReplyDelete
  2. oiii kissahaalari ♥ Just se mitä itekkin oon havitellut :)

    ReplyDelete
  3. Anonyymi: Siis mun mielestä ton tekeminen on lopetettu, nyt on tullu esim. Stockalle jotain jämäeriä myyntiin. Mut lähinnä on näkyny vaa pieniä lautasia, kulhoja ja mukeja :) Mulle sanottiin et Korento-sarja tuli korvaamaan ton Satumetsän, joka oli alunperinkin vaan kausituote. Mut voin olla väärässäkin :)

    Nukke: Se on kyllä söpö <3 Ja kans kiva päällä!

    ReplyDelete